معاون برنامه ریزی فرماندار خبر داد:

زنگ سرشماری کشاورزی در مدارس رفسنجان نواخته می شود

  • شناسه خبر: 46234
زنگ سرشماری کشاورزی در مدارس رفسنجان نواخته می شود

زنگ سرشماری پنجم مهرماه در یکی از مدارس شهرستان رفسنجان نواخته و پس از آن، اجرای سرشماری آغاز می شود.

خانه » آخرین اخبار » زنگ سرشماری کشاورزی در مدارس رفسنجان نواخته می شود

به گزارش “خانه خشتی”، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان صبح امروز در آئین افتتاح کلاس های آموزشی سرشماری ۹۳، در گفتگو با خبرنگار ما، از نواخته شدن زنگ سرشماری در مدارس رفسنجان خبر داد و گفت: زنگ سرشماری پنجم مهرماه در یکی از مدارس شهرستان رفسنجان نواخته و پس از آن، اجرای سرشماری آغاز می شود.

اسماعیلی زمان برگزاری سرشماری کشاوری را از پنجم مهر ماه لغایت ۱۸ آبان ماه اعلام کرد و گفت: بخش کشاورزی از مهم ترین بخش های اقتصاد ایران است و در شهرستان رفسنجان یک موقعیت ویژه و خاص دارد، لذا همکاری مردم با مأمورین سرشماری در ارائه آمار دقیق کشاورزی بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: رفسنجان نزدیک به ۸۰ هزار هکتار باغ پسته دارد که سالیانه حداقل ۴۰ هزار تن و گاهی اوقات بر اساس شرایط جوی هوا ۱۰۰ هزار تن پسته برداشت می شود.

اسماعیلی در آمد مردم رفسنجان و باغداران از این مقدار هکتار پسته را ۱۰۰۰ میلیارد تومان در سال عنوان کرد و گفت: پس از چندین سال که از حفر چاه می گذرد هنوز آمار دقیقی از مقدار هکتار و سطح زیر کشت این باغات به دست نیامده و با توجه به سرشماری های دوره های قبل هنوز آمار دقیقی ارائه نشده است.

وی با تأکید به دقت بسیار در آمار سرشماری خاطر نشان کرد: سرنوشت آینده برنامه ریزی شهرستان و استان به دست شماست و اگر در این امر دقت نشود به مردم شهرستان ضرر و زیان می رساند.

رضا اسماعیلی در ادامه گفت: از بین ۱۰۰ نفر تعدادی بعد از مصاحبه گزینش و انتخاب شده اند، پس می طلبد کار باید بطور جدی انجام گردد.

وی با اشاره به رفسنجان که بعد از جیرفت بیشترین تعداد سرشمار را در استان دارا می باشد تصریح کرد: انگیزه و حس خدمت به هم نوع در وجودتان باشد و برای این کار وقت بگذارید چون نهایت کار دست شماست.

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان با بیان قرار گرفتن تبلت هایی برای انجام سرشماری در اختیار شرکت کنندگان، خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل کلاس های آموزشی، یادگیری به بهترین نحو است که اشکالات رفع گردد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان برنامهریزی خانه خشتی رفسنجان سرشماری عمومی کشاوری فرمانداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان