منتخب رفسنجان در مجلس نهم: نگاه منفی به سرمایه‌گذار موجب دلسردی می‌شود

  • شناسه خبر: 4621
منتخب رفسنجان در مجلس نهم: نگاه منفی به سرمایه‌گذار موجب دلسردی می‌شود

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از خبرگزاری فارس حسین آذین اظهار داشت: مدارا با مردم بعد از انجام واجبات سفارش بزرگان دینی ما است و همه مسئولان و خدمتگزاران جامعه باید این شعار را در رأس کار خود قرار دهند. وی افزود: در سال حمایت از تولید ملی بحث توسعه رفسنجان در بخش صنعت […]

خانه » رفسنجان » منتخب رفسنجان در مجلس نهم: نگاه منفی به سرمایه‌گذار موجب دلسردی می‌شود

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از خبرگزاری فارس حسین آذین اظهار داشت: مدارا با مردم بعد از انجام واجبات سفارش بزرگان دینی ما است و همه مسئولان و خدمتگزاران جامعه باید این شعار را در رأس کار خود قرار دهند.

وی افزود: در سال حمایت از تولید ملی بحث توسعه رفسنجان در بخش صنعت در دستور کار است و مشارکت مردم و مسئولان در این راستا کمک بزرگی می‌کند.

آذین با اشاره به ارائه وضعیت موجود ادارات توسط مدیران و بیان موانع و مشکلات موجود در آن اداره این مهم را برای رسیدگی بیشتر لازم دانست و تصریح کرد: با نگاهی علاج‌جویانه می‌توان درصد زیادی از مشکلات موجود را رفع کرد.

وی خاطر‌ نشان کرد: در حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد زمینه‌های شغلی جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع از سر راه آن مؤثر است و باید با نگاهی مفید سرمایه‌گذاران را جذب کنیم.

منتخب مردم انار و رفسنجان در مجلس نهم با اشاره به توسعه کشاورزی در استان با ارزش افزوده ۲۷ درصدی ابراز داشت: می‌توانیم از ۶۸ درصد صنعت در کل استان استفاده کنیم.

آذین با اشاره به انتقال آب به رفسنجان برای جبران خشکسالی اذعان کرد: هفته آینده در همین راستا با وزیر نیرو جلسه‌ای داریم و این معضل به یاری خدا رفع می‌شود.

وی وجود مرکزی به‌عنوان ارائه خدمات سرمایه‌گذاری در فرمانداری را برای جذب بهتر سرمایه‌گذار مفید دانست.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان