فارغ التحصیلان جویای کار بخوانند

  • شناسه خبر: 46176
فارغ التحصیلان جویای کار بخوانند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فارغ التحصیلان جویای کار و متقاضی تدریس نیز می توانند به نهضت های سوادآموزی در شهر محل سکونت خود مراجعه نمایند و با کسب اطلاع از شرایط به تدریس بی سوادان بپردازند.

خانه » آخرین اخبار » فارغ التحصیلان جویای کار بخوانند

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در گفت و گو با “خانه خشتی” گفت: جذب نیرو برای آموزش به بی سوادان دو گونه است؛ در حالت اول جذب نیرو توسط شرکت های طرف قرارداد با نهضت سوادآموزی انجام می شود.

ناصر صباحی اظهار داشت: شرکت های آموزشی و خدماتی که برای جذب نیرو انتخاب می شوند، واسطه ای بین آموزش و پرورش و سوادآموز هستند و کلیه اقدامات مربوطه از جمله تعیین زمان و مکان برگزاری کلاس و … به عهده شرکت است.

وی افزود: در شیوه دوم از ظرفیت موجود در آموزش و پرورش، آموزگاران، معاونین و کادر اجرایی و کارمندان دولت استفاده می شود و اداره کلاس های برگزار شده توسط نهضت سواد آموزی انجام می شود.

صباحی از پرداخت حقوق به معلمینی که به عنوان آموزش دهنده در نهضت سوادآموزی وارد شوند، خبر داد و گفت: فارغ التحصیلان جویای کار و متقاضی تدریس نیز می توانند به نهضت های سوادآموزی در شهر محل سکونت خود مراجعه نمایند و با کسب اطلاع از شرایط به تدریس بی سوادان بپردازند.

وی میزان آموزش مورد نیاز به گروه پایه ای و سوادآموزی را ۴۰۰ ساعت اعلام کرد و گفت: سرانه پرداختی به آموزش دهنده در این گروه به ازای هر فرد قبولی ۵۵۰ هزار تومان است که این رقم در سال ۹۳ افزایش می یابد.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان میزان وجه پرداختی به آموزش دهندگان در گروه انتقال را به ازای هر فرد قبولی ۷۲۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در دوره تحکیم که افراد برای پایداری سواد در آن شرکت می کنند، دستمزد پرداختی به افراد به ازای هر فرد ۶۰ هزار تومان می باشد.

 گفت و گو: بهناز شریفی

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جویای کار رفسنجان شغل فارغ التحصیلان کرمان نهضت سواد آموزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان