جمعی از مدیران نشریات دانشجویی کرمان:

دولتی که شعار قانون مداری می دهد چگونه بر خلاف قانون سایت ها را فیلتر می کند

  • شناسه خبر: 46048
دولتی که شعار قانون مداری می دهد چگونه بر خلاف قانون سایت ها را فیلتر می کند

جمعی از مدیران نشریات دانشجویی کرمان در پی غیر قانونی فیلتر شدن برخی سایت ها طی بیانیه ای اعلام داشتند : دولتی که شعار قانون مداری می دهد چگونه بر خلاف قانون سایت ها را فیلتر میکند

خانه » آخرین اخبار » دولتی که شعار قانون مداری می دهد چگونه بر خلاف قانون سایت ها را فیلتر می کند

به گزارش خانه خشتی به نقل از بوتیا  ، در پی اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فیلتر کردن تعدادی از سایت ها به خصوص پایگاه اطلاع رسانی دانا جمعی از مدیران نشریات دانشجویی استان کرمان در بیانیه ای به انتقاد از این اقدام پرداختند.

مدیران نشریات دانشجویی استان کرمان در این بیانیه آورده اند : دولت یازدهم به عنوان پرچم دار قانون مداری نباید برخلاف قانون بدون دریافت حکم از قوه قضائیه اقدام به از دسترس خارج کردن سایت ها کند.

در بخش دیگری از این بیانیه سئوال شده است: چگونه است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رفع فیلتر شدن سایت هایی خارجی همچون فیسبوک و توییتر حمایت می کند ولی وزارت خانه مطبوعش سایت های داخلی برخورد می کند.

در این بیانیه تاکید شده است : در حالی که دولت تدبیر و امید و به ویژه شخص رئیس جمهور با نگاهی سازنده ، با رسانه ها تعامل می کند و در فراهم آوردن زمینه های آزادی بیان در کشور با سعه صدر، در پی تحقق وعده های انتخاباتی است متاسفانه برخی اقدامات غیرسازنده علاوه بر دلسردی خبرنگاران از بهار اعتدال و امید، موجبات سوء استفاده رسانه های بیگانه را نیز فراهم آورده است .

در ادامه مدیران نشریات دانشجویی استان کرمان نوشتند : لذا اینجانبان ضمن اعتقاد به نقد منصفانه و رعایت اصول اخلاق رسانه اى و همچنین ایجاد فضا براى آزادی بیان , با محکوم کردن برخوردهای حذفی از سوی برخی افراطیون، از ریاست محترم جمهور؛ وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهیم که با پیگیری برخورد های سلیقه ای و اقدام به شفاف سازی امور نمایند.

برچسب ها:
خانه خشتی دانا رفسنجان فیلتر معاونت مطبوعات وزارت ارشاد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان