امام جمعه رفسنجان:

شبکه‌های ماهواره به‌ دنبال نابود کردن حجاب و عفاف هستند

  • شناسه خبر: 45985
شبکه‌های ماهواره به‌ دنبال نابود کردن حجاب و عفاف هستند

امام جمعه رفسنجان گفت: شبکه‌های ماهواره به‌ دنبال نابود کردن حجاب و عفاف هستند و منافع خود را در رواج بی‌بند‌و‌باری می‌بینند.

خانه » آخرین اخبار » شبکه‌های ماهواره به‌ دنبال نابود کردن حجاب و عفاف هستند

به گزارش “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در جمع نمازگزاران جمعه با تاکید بر تحکیم بنیاد خانواده اظهار داشت: نباید راه را برای ورود شیطان در قلب‌ها باز کرد و نگاه حرام، دین انسان را از بین می‌برد.

امام جمعه رفسنجان افزود: مردم نباید ماهواره را که ابزار گناه است در خانه‌هایشان داشته باشند و بهتر است هر فردی داوطلبانه آن را تحویل نیروی انتظامی دهد.

رمضانی‌پور بیان کرد: دشمنان ما به‌ویژه آمریکا می‌خواهد فرهنگ اصیل را از خانواده‌های ما بگیرد ،‌ با ورود مدهای غربی که وارد جامعه می‌شود، زنان و دختران به تدریج به سمت این مدها گرایش پیدا کرده و چادر که بزرگترین اصالت زن ایرانی و مسلمان است به فراموشی سپرده می‌شود.

وی اظهار داشت: شبکه‌های ماهواره به‌ دنبال نابود کردن حجاب و عفاف هستند و منافع خود را در رواج بی‌بند‌و‌باری می‌بینند. گوشی‌های همراه بخشی از ماهواره هستند و نباید به خیال اطمینان داشتن به فرزندمان آن را به‌ راحتی در اختیارش قرار دهیم و رهایش کنیم.

رمضانی‌پور با اشاره به بستری شدن رهبر فرزانه انقلاب در بیمارستان افزود: این بستری و عمل جراحی ایشان نکاتی در پی داشت و میزان عشق به ولایت در این مقطع مشخص شد.

این مسئول با اشاره به روز سینما اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی، سینما را مربی اخلاق جامعه دانستند و نه مخرب فرهنگ اسلامی، بنابراین هنرمندان خوب و متعهد باید به‌ دنبال ساخت فیلم‌هایی باشند که جنبه اخلاقی و اثرگذار دارد.

رمضانی‌پور به تشکیل دولت جدید در عراق اشاره کرد و گفت: روابط بین ایران و عراق بیش از پیش محکم می‌شود و افغانستان هم باید اتحاد داشته باشد و از خیانت دست بردارد و طعمه درنده‌خویان دنیا نشود.

وی با بیان اینکه نابودی داعش در عراق حتمی شده است، افزود: این امر با تمام قوای بسیجیان عراقی به‌ وجود آمده است.

رمضانی‌پور ادامه داد: فصل برداشت پسته فرا رسیده است و هر کس می‌تواند مقداری از درآمد محصول خود را برای ساخت مصلای رفسنجان اختصاص دهد که خداوند این مقدار را به او برمی‌گرداند. در همسان‌سازی تلفن‌های ثابت با مخابرات همکاری کنید، زیرا این امر به نفع خود مردم است و هزینه مکالمه با شهرهای دیگر در استان کرمان مثل تلفن داخل شهر حساب می‌شود.

منبع: فارس

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی داعش رفسنجان فصل پسته ماهواره نمازجمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان