دبیراجرایی نخستین همایش ملی پسته ایران:

دومین همایش ملی پسته ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

  • شناسه خبر: 45725
دومین همایش ملی پسته ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

دبیرعلمی نخستین همایش ملی و جشنواره علمی پسته ایران از برگزاری دومین همایش ملی پسته ایران در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در شهریور ماه دو سال آینده خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » دومین همایش ملی پسته ایران در رفسنجان برگزار می‌شود

به گزارش “خانه خشتی”، اصغر شیروانی شامگاه دوشنبه در آئین اختتامیه نخستین همایش ملی و جشنواره علمی پسته ایران، اظهار کرد: طرح اولیه برگزاری این همایش از یک سال گذشته توسط پژوهشکده باغبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان تدوین و مجوز اجرای آن از سوی دانشگاه صادر شد.

وی افزود: پژوهشکده باغبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان و موسسه تحقیقات پسته کشور در رفسنجان کار اصلی این همایش را برعهده داشته است.

دبیرعلمی نخستین همایش ملی و جشنواره علمی پسته ایران با اشاره به اینکه هر همایشی نیاز به حمایت‌های مالی دارد، تصریح کرد: همایش‌هایی که در دانشگاه برگزار می‌شوند، به نوعی خودگردان هستند و صندوق بیمه کشاورزان و دانشگاه تربت‌حیدریه مقداری از بارمالی این همایش را برعهده گرفتند.

شیروانی با اشاره به اینکه برگزاری نخستین همایش با نواقصی مواجه است، بیان کرد: برگزاری نخستین همایش ملی می‌تواند سنگ بنایی برای همایش‌های بعدی باشد.

وی اظهار کرد: حدود ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان نیز در برگزاری این همایش ما را حمایت کردند.

دبیرعلمی نخستین همایش ملی و جشنواره علمی پسته ایران خاطرنشان کرد: دومین همایش ملی و جشنواره علمی پسته در شهریورماه سال ۹۵ در  دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب ها:
ایران دانشگاه ولی عصر رفسنجان رفسنجان همایش پسته
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان