یادداشت/

شور شیرین پیروزی سرزمین زیتون‌ها

  • شناسه خبر: 45631
شور شیرین پیروزی سرزمین زیتون‌ها

رژیم کودک کش اسراییل در زیر چرخ‌های پوشالی خود نتوانست به اهداف پلید خود برسد. شکست اسراییل در حملات زمینی گواه بر زمین‌گیر شدن این رژیم در مقابله با رزمندگان مقاومت بود.   سراغ داریم مردمانی که به هدف مشترکی به پا خواستند اما در نیمه‌های راه به دودسته‌هایی تقسیم شدند که راه زوال آنان […]

خانه » آخرین اخبار » شور شیرین پیروزی سرزمین زیتون‌ها

رژیم کودک کش اسراییل در زیر چرخ‌های پوشالی خود نتوانست به اهداف پلید خود برسد. شکست اسراییل در حملات زمینی گواه بر زمین‌گیر شدن این رژیم در مقابله با رزمندگان مقاومت بود.

664403 740

 

سراغ داریم مردمانی که به هدف مشترکی به پا خواستند اما در نیمه‌های راه به دودسته‌هایی تقسیم شدند که راه زوال آنان را در پی داشت. مقاومت تنها رمز موفقیت است، سرنوشت هر قومی به‌وسیله‌ی همان قوم تعیین می‌شود. امروز در سرزمین زیتون‌های سبز مردمانی را می‌بینیم که غبار کهنگی انتفاضه‌های اسلامی بر چهره‌های آنان خودنمایی می‌کند.

چه بسیار حرکت‌هایی در جهان به سبب ایجاد تغییر در وضع حاکم در آن سرزمین اتفاق می‌افتد اما به دلیل نداشتن مؤلفه‌های مردمی و رهبری مناسب محکوم به شکست می‌شوند.

اگر نبود چنین انتفاضه‌هایی، شاید راه پیروزی بر این سرزمین بسته می‌ماند. انتفاضه‌ها در سرزمین‌های اشغالی ما را به یاد آن روزها در انقلاب ایران می‌اندازد که مردم حکومت‌نظامی‌ها را نادیده می‌گرفتند و هر از چند گاهی در گوشه‌ای از ایران گروهی از مردم برای بیدادخواهی به قیام بر می‌خواستند.

زیتون‌های سرزمین شما، بوی آزادی می‌دهد. دور از انتظار نیست روزی که در سرزمینتان به زراعت می‌پردازید و مزارع زیتون تان رونق گذشته را می‌باید.

رژیم کودک کش اسراییل در زیر چرخ‌های پوشالی خود نتوانست به اهداف پلید خود برسد. شکست اسراییل در حملات زمینی گواه بر زمین‌گیر شدن این رژیم در مقابله با رزمندگان مقاومت بود. خون‌های پاک کودکان غزه بر زمین‌های سرزمین زیتون‌ها جاری می‌گردد و هرکدام نهالی را می‌پروراند که هرروز در حال تنومند شدن است.

ثمره مقاومت مردم غزه یک‌روزه حاصل نگردید. شاید گریزی بر ورق‌پاره‌های سالیان اخیر گروه‌های مقاومت نشان از یک حرکت برنامه‌ریزی‌شده منسجم می‌دهد. پیروزی اخیر غزه ثمره ی مقاومت کودکان غزه بود. تصاویر تونل‌ها و درگیری‌های غزه نشان می‌دهد گروه‌های مقاومت در حال برنامه‌ریزی‌های مدونی جهت مقابله با هرگونه تجاوز اسرائیل بوده‌اند.

مدت‌هاست که اسراییل ادعا دارد در منطقه خاورمیانه رتبه اول را ازنظر تسلیحاتی و دفاعی را دارد. ادعایی که برای خود اسراییلی‌ها جای بسی تأمل دارد. شاید اگر تاکنون اسراییل شک داشته است اما اکنون به‌طور قطعی پی برده است که توان مبارزه با ایران را ندارد. در جنگ اخیر مردم غزه، اسراییل پی برد که توان رویارویی مستقیم با ایران را ندارد. الآن است که نتانیاهو به این فکر فرورفته است که ایران به‌راحتی می‌تواند حیفا را با خاک یکسان کند. خیال خامی که اسراییل برای تبدیل‌شدن به قدرت اول منطقه در ذهن خود می پروراند، به هرزه رفت.

نگاهی گذرا به سفر امیر کویت این واقعیت را برای کشورهای منطقه از زبان امیر کویت به تصویر کشاند که کشورهای منطقه باید برای تثبیت موقعیت خود در منطقه باید به ایران بیایند و مذاکره نمایند.

یادداشت / محمدی سردبیر حرف ناب

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بیداری خانه خشتی رفسنجان زیتون غزه مقاومت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان