اکران قلاده های طلا در رفسنجان

  • شناسه خبر: 4529
اکران قلاده های طلا در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” هم زمان با اکران فیلم  پر فروش قلاده های طلا در پایتخت و شهرهای بزرگ، نمایش این  فیلم در سینما گلستان امین رفسنجان آغاز شد. مدیر سینما گلستان امین در رابطه با نحوه ی نمایش این فیلم ها در سینما امین به خبرنگار ما گفت: اکران این فیلم از روز […]

خانه » آخرین اخبار » اکران قلاده های طلا در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی” هم زمان با اکران فیلم  پر فروش قلاده های طلا در پایتخت و شهرهای بزرگ، نمایش این  فیلم در سینما گلستان امین رفسنجان آغاز شد.

مدیر سینما گلستان امین در رابطه با نحوه ی نمایش این فیلم ها در سینما امین به خبرنگار ما گفت: اکران این فیلم از روز گذشته آغاز شده است و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت و در صورت استقبال همشهریان عزیز، تمدید خواهد شد.
پور محمدی میزان استقبال مردم را در اولین روز از شروع اکران بسیار قابل توجه عنوان کرد و افزود: فیلم قلاده های طلا همه روزه در سالن نگین سینما گلستان امین و در سه سانس مختلف در ساعات ۱۶، ۱۸ و ۲۰ پخش خواهد شد .
وی در ادامه با اعلام این خبر که قرار است از این پس فیلم های روز سینما در رفسنجان به نمایش گذاشته شود، گفت: امیدواریم با گذشت زمان و با استقبال وسیع همشهریان شاهد تحقق این هدف که جلب رضایت مخاطبان است، باشیم.

برچسب ها:
قلاده های طلا، رفسنجان، سینما گلستان امین، اکران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان