نادال طلسم پیروزیهای متوالی جوکویچ را شکست/ هشتمین قهرمانی در هشتمین سال

  • شناسه خبر: 4511
نادال طلسم پیروزیهای متوالی جوکویچ را شکست/ هشتمین قهرمانی در هشتمین سال

مرد شماره ۲ تنیس جهان عنوان قهرمانی مسابقات تنیس مسترز مونت کارلو را به دست آورد. به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری  ورزش ایران(ایپنا)، مسابقات تنیس مسترز مونت کارلو شب گذشته با عنوان قهرمانی مرد شماره ۲ تنیس جهان همراه شد. در این دیدار نواک جوکوویچ صربستانی و مرد شماره یک تنیس جهان […]

خانه » ورزشی » نادال طلسم پیروزیهای متوالی جوکویچ را شکست/ هشتمین قهرمانی در هشتمین سال

مرد شماره ۲ تنیس جهان عنوان قهرمانی مسابقات تنیس مسترز مونت کارلو را به دست آورد.

به گزارش خانه خشتی به نقل از خبرگزاری  ورزش ایران(ایپنا)، مسابقات تنیس مسترز مونت کارلو شب گذشته با عنوان قهرمانی مرد شماره ۲ تنیس جهان همراه شد.

در این دیدار نواک جوکوویچ صربستانی و مرد شماره یک تنیس جهان که در دیدار نیمه نهایی مقابل توماس بردیچ از چک ۲ بر یک به برتری رسیده بود مقابل حریف سنتی‌اش رافائل نادالی به میدان رفت که وی نیز در دومین دیدار نیمه نهایی موفق شده بود ژیل سیمون فرانسوی را ۲ بر صفر از پیش رو بردارد.

در نهایت دیدار فینال با برتری ۲ بر صفر نادال با نتایج ۶ بر ۳ و ۶ بر یک همراه شد تا نادال اسپانیایی و بخت دوم قهرمانی رقابتها که از سال ۲۰۰۵ به مدت ۷ سال پیاپی عنوان قهرمانی مسابقات تنیس مسترز مونت کارلو را در اختیار داشته و پرافتخارترین تنیس‌باز این رقابت‌ها به شمار می‌رفت در هشتمین سال پیاپی، هشتمین عنوان قهرمانی را کسب کند و این تنیس باز اسپانیایی همچنین به شکستهای متوالی خودش مقابل جوکویچ پایان دهد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان