امام جمعه رفسنجان:

متولیان امر ازدواج جوانان در روند خود تجدید نظر کنند

  • شناسه خبر: 44791
متولیان امر ازدواج جوانان در روند خود تجدید نظر کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: بهتر است متولیان امر ازدواج و پرداخت وام به جوانان در روند خود تجدید نظر نمایند تا این مسیر برای آنان سهل گردد.

خانه » آخرین اخبار » متولیان امر ازدواج جوانان در روند خود تجدید نظر کنند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان با عرض تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) و حدیثی از آن امام بزرگوار، اظهار داشت: آن کس که ایمان وعمل صالح دارد و بهترین عمل خیر را انجام می دهد پاداش آن را می بیند و حق او ضایع نمی گردد.

وی رسیدن کشور به پیشرفتی که مد نظر رهبر فرزانه انقلاب است توسط مدیران اجرایی را ضروری دانست و تصریح کرد: هنوز پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ما با آن جایگاه نرسیده ایم که باید با تلاش به این مهم دست یابیم.

رمضانی پور با اشاره به برنامه های دولت یازدهم از زمان آغاز به کار آن، طرح تحول نظام سلامت را یکی از بهترین طرح های دولت برشمرد و خاطر نشان کرد: این طرح به نفع مردم بود و در این زینه هم مجلس و هم دولت پای کار بودند.

وی تعادل را برای یک جامعه ضروری دانست و بیان داشت: در صورتیکه که در جامعه تعادل ایجاد شود مردم به واسطه ی آن احساس راحتی آرامش می کنند و از طرفی سرمایه گذاران نیز وارد میدان سرمایه گذاری میشوند که این امر بطور نسبی در کشور انجام شده است.

امام جمعه رفسنجان مذاکرات هسته ای را یکی از دیگر کارهای دولت در این مدت عنوان کرد و گفت: به فرموده ی رهبر فرزانه انقلاب مذاکرات باید پیرامون موضوعات هسته ای صورت گیرد نه اینکه رابطه با آمریکا مد نظر باشد.

وی تورم را یکی از اساسی ترین مشکلات در کشور برشمرد و خاطر نشان کرد: خروج از تورم و رکود با همت دستگاه اجرایی کشور امکان پذیرمی شود.

عباس رمضانی پور در بخشی از سخنانش به مشکلات جوانان برای امر ازدواج اشاره کرد و یادآور شد: بهتر است متولیان امر ازدواج و پرداخت وام به جوانان در روند خود تجدید نظر نمایند تا این مسیر برای آنان سهل گردد.

وی همچنین مشورت را یکی از کارهای اساسی دانست که دستگاه های دولتی باید در دستور کار خود داشته باشند و افزود: تشکیل یک شورای مشورتی در هر اداره برای آنکه بتوانند تصمیم های مفیدی بگیرد و اجرا کند لازم است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان ازدواج امام جمعه رفسنجان خانه خشتی رفسنجان شورای اداری فرماندار رفسنجان وام ازدواج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان