رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان خبر داد:

مطالعات فاز اول و دوم پروژه آب و فاضلاب شهری رفسنجان انجام شده است

  • شناسه خبر: 44695
مطالعات فاز اول و دوم پروژه آب و فاضلاب شهری رفسنجان انجام شده است

عباس سالاری پور گفت: این پروژه شامل بیش از ۶۷۳ هزار متر شبکه و بیش از ۱۲ هزار منهول با تصفیه خانه ای با سه مدول می باشد در سه فاز قابل اجرا و بهره برداری است.

خانه » آخرین اخبار » مطالعات فاز اول و دوم پروژه آب و فاضلاب شهری رفسنجان انجام شده است

به گزارش “خانه خشتی”، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما، از انجام مطالعات فاز اول و دوم پروژه آب و فاضلاب شهری توسط شرکت مهندسین مشاور طرح و تحقیقات آب و فاضلاب اصفهان خبر داد و گفت: این پروژه شامل بیش از ۶۷۳ هزار متر شبکه از قطر ۲۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی متر و بیش از ۱۲ هزار منهول با تصفیه خانه ای با سه مدول می باشد که در سه فاز قابل اجرا و بهره برداری است.

عباس سالاری پور افزود: این تصفیه خانه در فاز اول با اجرای ۴۰ درصد خطوط اصلی و ۳۰ درصد خطوط فرعی و جمع آوری و اجرای یک مدول با دبی خروجی ۱۲۰ الی ۱۳۰ لیتر بر ثانیه قابل بهره برداری می باشد.

وی اظهار داشت: در مطالعات انجام شده میانگین مصرف هر نفر در روز ۲۴۸ لیتر در نظر گرفته شده است که ۸۰ درصد آن ( ۱۷۵ لیتر ) تبدیل به فاضلاب می شود بنابراین در افق طرح فاضلاب خروجی تصفیه خانه ۵۳۰ لیتر بر ثانیه خواهد بود .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب رفسنجان همچنین بیان داشت: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از توان و منابع بخش خصوصی برای اجرای پروژه در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا با پیگیری های انجام شده در خرداد ماه سال جاری تفاهم نامه ای فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و شرکت ایران ارتباط جهت بازنگری و تکمیل مطالعات و ارائه مدل مالی به امضاء رسیده است .

سالاری پور ادامه داد:  پس از بازنگری و تکمیل مطالعات فاز اول و دوم و انجام مراحل قانونی و اداری از جمله اخذ مجوز شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و نهایتاً ارائه مدل مالی توسط شرکت ایران ارتباط ، قرار داد اجرایی پروژه به روش بیع متقابل با شرکت ایران ارتباط منعقد خواهد شد .

برچسب ها:
آب آب و فاضلاب شهری اصفهان پروژه آب و فاضلاب رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان