امام جمعه رفسنجان گفت:

فضای رسانه ها در رفسنجان مطلوب است

  • شناسه خبر: 44464
فضای رسانه ها در رفسنجان مطلوب است

امام جمعه رفسنجان گفت: فرزندان این مرزوبوم در رادیو، نشریات، خبرگزاری ها و سایت های خبری بدون غرض و با عشق و علاقه و انگیزه و با دست خالی فعالیت می کنند.

خانه » آخرین اخبار » فضای رسانه ها در رفسنجان مطلوب است

به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در آیین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان، ضمن گرامیداشت یاد شهید خبرنگار محمود صارمی، گفت: این ایام به پاسداشت این شهید عرصه خبر و شهادت دیپلمات های ایرانی به سربازان خبر و اطلاع رسانی اختصاص دارد.

امام جمعه رفسنجان افزود: کار بزرگی که خبرنگاران و رسانه ها انجام می دهند، اطلاع رسانی مناسب به مردم است.

وی ادامه داد: افزون بر ۸۰ درصد اهالی خبر بدون غرض اطلاع رسانی می کنند و ۲۰ درصد دیگر نیز ممکن است مزدور بیگانه شوند.

رمضانی پور فضای رسانه ها در استان کرمان و شهرستان رفسنجان را مطلوب عنوان کرد و گفت: فرزندان این مرزوبوم در رادیو، نشریات، خبرگزاری ها و سایت های خبری بدون غرض و با عشق و علاقه و انگیزه و با دست خالی فعالیت می کنند؛ در حالی که بیشترین محدودیت ها را دارند و بسیاری از دغدغه های آن ها عملی نشده است.

وی انعکاس اخبار برنامه های تکریم خیرین و تحلیل این قبیل فعالیت ها که موجب تشویق واحدهای تولیدی و فعال شدن نیروی محرکه می شود، مؤثر خواند و فزودظ همگرایی و وحدت مسئولین و بازخورد این برنامه ها توسط خبرنگاران می تواند تأثیرگذار باشد.

رمضانی پور ادامه داد: باید در این عرصه نقد هم وجود داشته باشد؛ نقدی که دوستانه، منصفانه و بدون قصد و غرض انجام شود به پیشرفت شهرستان کمک می کند.

امام جمعه رفسنجان خطاب به خبرنگاران گفت: در انتشار اخبار،با مسئولین در ارتباط باشید، مصالح کلان شهر را در نظر بگیرید و به سمت سوژه هایی بروید که به تضعیف شهر نینجامد.

وی افزود: هر قدمی که شهرستان را به سمت ایده آل بودن می برد، عبادت محسوب می شود و در این راه، لازم است ضمن سالم سازی، تذکرات پی در پی به مسئولین هم وجود داشته باشد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان پارک بانوان خبرنگاران رفسنجان شهرداری شورای اسلامی شهر کرمان محمود صارمی مسئولین نقد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان