پدر شهید احمدی‌روشن: برای دفاع از رهبری هزاران احمدی‌روشن را فدا می‌کنیم

  • شناسه خبر: 4446
پدر شهید احمدی‌روشن: برای دفاع از رهبری هزاران احمدی‌روشن را فدا می‌کنیم

 پدر شهید احمدی‌روشن شهادت شهیدان را گوشه‌ای از اخلاص ملت ایران به جایگاه رهبری خواند و گفت: برای دفاع از رهبری هزاران احمدی‌روشن را فدا می‌کنیم. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس از سنندج، رحیم احمدی‌روشن یک‌شنبه‌شب در برنامه شبی با شهدا که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران در […]

خانه » آخرین اخبار » پدر شهید احمدی‌روشن: برای دفاع از رهبری هزاران احمدی‌روشن را فدا می‌کنیم

 پدر شهید احمدی‌روشن شهادت شهیدان را گوشه‌ای از اخلاص ملت ایران به جایگاه رهبری خواند و گفت: برای دفاع از رهبری هزاران احمدی‌روشن را فدا می‌کنیم.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  فارس از سنندج، رحیم احمدی‌روشن یک‌شنبه‌شب در برنامه شبی با شهدا که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران در طول پیروزی انقلاب تا به امروز فراز و نشیب‌های مختلفی را تجربه کرده‌اند و چندین دوره حساس و سرنوشت‌ساز را پشت سر گذاشتند که آنان را مانند فولادی آب دیده محکم کرده است.

وی اضافه کرد: بسته شدن درهای علم و فرهنگ به روی ایران از یک سو و تحمیل جنگی هشت ساله به منظور جلوگیری از پیشرفت و استحکام انقلاب نوپای ایران به صورت گسترده در همان روزهای آغازین تشکیل انقلاب با جدیت دنبال شد.

وی تصریح کرد: لطف و توجه خداوند و حضور تمامی اقشار جامعه به ویژه قشر جوان موجب پیروزی ملت آزاده ایران در جنگ نابرابر هشت ساله دفاع مقدس شد.

وی از سازندگی کشور به عنوان دومین جبهه ملت ایران در برابر استکبار جهانی نام برد و خاطرنشان کرد: ملت ایران در شرایطی در این میدان نیز با سربلندی بیرون آمد که در ایام جنگ از اندک چیزها تحریم شده بودند.

وی اضافه کرد: حضور مقتدر و متحد ملت ایران در چنین میدانی نیز آنان را به پیروزی رساند و موجب ناامیدی بیش از پیش دشمنان شد.

وی از جبهه علم و فناوری به عنوان حساس‌ترین میدان مقابله با دشمنان انقلاب نام برد و گفت: پیروزی در این میدان نیازمند پشتیبانی قوی ملت و وجود سربازانی کارآزموده و متخصص دارد.

به گفته وی، ایران برای مقابله با دشمنان در میدان علم نیز به دانشمندان تحصیل‌کرده و متخصص نیاز دارد که دانشجویان به عنوان سربازان اصلی این میدان ثابت کرده‌اند که برای مقابله با هر نوع تهدیدی آماده و پا در رکاب هستند.

وی از ترور دانشمندان هسته‌ای به عنوان نهایت عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم برای توقف چرخه پیشرفت و تعالی کشورمان نام برد و افزود: فرزندان این آب و خاک راه شهید احمدی‌روشن را تداوم می‌بخشند و دل خانواده شهدا را شاد می‌کنند.

وی از دانشجویان ایران اسلامی به عنوان رهروان واقعی شهدا نام برد و افزود: تقاضای تغییر رشته از سوی بیش از ۵ هزار دانشجوی ایرانی بعد از شهادت فرزندم مصطفی سندی محکم بر این ادعاست.

وی تصریح کرد: اگر تنها یک دانشجوی ایرانی پس از شهادت دانشمندان هسته‌ای کشور از رشته فیزیک هسته‌ای تقاضای تغییر رشته می‌داد آن زمان دشمنان پیروز بودند.

وی اضافه کرد: این حرکت دانشجویان ایرانی نشان از شکست کامل توطئه‌های دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان است.

پدر شهید احمدی‌روشن در ادامه احترام به پدر و مادر و بزرگان را از ویژگی‌های آن شهید والا مقام عنوان کرد و گفت: مصطفی سرباز خوبی برای ملت بود و مجاهدانه و شبانه‌روزی در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کرد.

به گفته وی، شهید احمدی‌روشن شبانه‌روز تلاش ‌کرد تا ملت به سوی دشمنان دست دراز نکنند و در این مسیر نیز عاشقانه به شهادت رسید.

*‌ ولایت فقیه خط قرمز شهید مصطفی احمدی‌روشن بود

وی از ولایت به عنوان خط قرمز شهید احمدی‌روشن نام برد و افزود: پیام رهبر معظم انقلاب برای شهادت فرزندم نشانه محبت و علاقه دو طرفه شهید احمدی‌روشن و رهبر معظم انقلاب است.

وی از ولایت به عنوان رمز اقتدار ایران اسلامی نام برد و تاکید کرد: تکیه بر ولایت و پشتیبانی از این در گرانبها وصیت شهید احمدی‌روشن به دانشجویان برای پیمودن راه پیشرفت و ترقی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: سهل‌انگاری هر کدام از ما به عنوان سربازان ولایت و رهروان راه شهدا در مسیر حراست از جایگاه رهبری راه و مسیر پیشرفت کشور را مسدود خواهد کرد.

وی فدا کردن خون شهید احمدی‌روشن‌ها برای دفاع از جایگاه رهبری به عنوان ستون و خیمه انقلاب را تنها گوشه‌ای از اخلاص ملت ایران به رهبری خواند و اضافه کرد: دشمنان باید بدانند برای دفاع از این جایگاه هزاران شهید احمدی‌روشن دیگر نیز فدا خواهیم کرد.

وی از لطف و توجه ملت ایران به خانواده شهدا تشکر کرد و افزود: در این مدتی که مصطفی به شهادت رسیده است در هر جای ایران که برای انتقال افکار و فرهنگ شهدا حضور پیدا کردم، لطف عجیبی از سوی جوانان و نوجوانان به من شده است که این امر نشان دهنده، احترام این قشر پویای جامعه به شهداست.

وی از مردم استان کردستان نیز به عنوان مردمانی متدین، انقلابی و شجاع یاد کرد و گفت: حضور شجاعانه این مردم در عرصه‌های مختلف و سرنوشت‌ساز کشور در این نقطه مرزی قابل ستایش است.

وی در پایان تقدیم ۵ هزار و ۴۰۰ شهید گلگون کفن را سندی محکم بر ولایت‌مداری و انقلابی بودن مردم کردستان دانست و اضافه کرد: با وجود شیرزنان و دلیر مردان این منطقه هیچ دشمنی اجازه تجاوز به کشور را به خود نمی‌دهد.

برچسب ها:
پدر شهید احمدی‌روشن: برای دفاع از رهبری هزاران احمدی‌روشن را فدا می‌کنیم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان