آغاز سقوط کاربران و مرگ فیس بوک

  • شناسه خبر: 44173
آغاز سقوط کاربران و مرگ فیس بوک

کاهش آمار کاربران تنها به فیسبوک محدود نمیشود این کاهش در تعداد کاربران در اینستاگرام و و توییتر و سایر شبکه های اجتماعی نیز نمود بسیار پیدا کرده است.

خانه » آخرین اخبار » آغاز سقوط کاربران و مرگ فیس بوک

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بوتیا  ؛ شبکه اجتماعی فیس بوک که تحت نظر مستقیم سازمان سیا و با مدیریت مارک زوکربرگ اداره می شود و تا اواخر ۲۰۱۳ رکورد بالای یک میلیارد کاربر را شکست، در جدیدترین برآورد و گزارش مجله معتبر فوربز که یکی از معتبرترین مجله های دنیا است، اعلام شد که کاهش کاربران فیس بوک آغاز شده است و به اصطلاح مرگ این شبکه اجتماعی  شروع شده است.

 

بر اساس آمار این گزارش که به قلم جن مارکز نوشته شده است،اعلام شده است هر شبکه اجتماعی یک بهاری دارد و بهار فیس بوک به اتمام رسیده است و باید منتظر فصل خیزان و زمستان این شبکه باشیم مانند دیگر شبکه ها و نرم افزارهایی که قبلا بوده اند از طرف دیگر اوباما نیز در جمع دوستانه ای اذعان داشت که فیسبوک با کاهش شدید کاربران مواجه شده است ، هرچند که با بررسی آمار هم میتوان به این موضوع پی برد که صحبتهای اوباما پر بیراه نبوده است.

 

نفوذ فیسبوک در بین کاربران علی الخصوص جوانان و دانشجویان ۱۸ تا ۲۵ سال در حالی کاهش یافته است که فیسبوک در ابتدا حتی از غذا برای یک دانش آموز و یک دانشجوی آمریکایی واجب تر می نمود.

کاهش آمار کاربران تنها به فیسبوک محدود نمیشود این کاهش در تعداد کاربران در اینستاگرام و و توییتر و سایر شبکه های اجتماعی نیز نمود بسیار پیدا کرده است.

مدیران فیسبوک نیز با اعتراف به این موضوع که دیگر فیسبوک جذابیت گذشته را برای مردم ندارد عنوان کرده اند که این شبکه اجتماعی تنها به یک سرویس اینترنتی همانند گوگل تغییر کاربری داده است.

دیوید مارسی از مدیران برجسته فیسبوک  با عنوان این مطلب که در این شبکه مشکلات عدیده ای بوجود آمده است، اعلام داشت که فیسبوک تنها به یک سایت برای احراز هویت افراد تبدیل شده است و افراد متفاوت با استفاده از اطلاعات فیسبوک خود تنها به ایجاد پروفایل در سایر سایتهای دیگرمیپردازند.

انتهای پیام / محمد کریم ابراهیمی

برچسب ها:
آغاز سقوط کاربران و مرگ فیس بوک اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان