دبیر ستاد برگزاری هفته دولت:

شعار ویژه هفته دولت؛ رفسنجان شهرستان امید و آرامش، فضایی برای سرمایه گذاری و توسعه

  • شناسه خبر: 44093
شعار ویژه هفته دولت؛ رفسنجان شهرستان امید و آرامش، فضایی برای سرمایه گذاری و توسعه

مصطفی بخشی خاطر نشان کرد: با چاپ ویژه نامه ای بمناسبت هفته دولت، تمامی ادارات می بایست مصاحبه ای با مسئول سازمان خود در خصوص عملکرد یکساله سازمان و در قالب یک CD تا ۲۶ مرداد ماه اقدام و به روابط عمومی فرمانداری تحویل نمایند.

خانه » آخرین اخبار » شعار ویژه هفته دولت؛ رفسنجان شهرستان امید و آرامش، فضایی برای سرمایه گذاری و توسعه

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت با حضور روابط عمومی های سازمان ها و ادارات دولتی در فرمانداری رفسنجان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی فرمانداری رفسنجان در این جلسه پیرامون برگزاری هفته دولت گفت: با توجه به سال گذشته ۲۴ مرداد ماه که مصادف با شروع کار دولت تدبیر و امید بود، امسال تصمیم دولت بر این است که از ۲۴ مردادماه لغایت ۸ شهریور ماه بعنوان هفته دولت معرفی گردد.

وی شعار ویژه هفته دولت را رفسنجان شهرستان امید و آرامش، فضایی برای سرمایه گذاری و توسعه عنوان کرد و افزود: تمامی روابط عمومی ها این شعار را در قالب بنر تهیه و سر درب ادارات نصب نمایند؛ همچنین این شعار از ۲۴ مرداد الی ۸ شهریور ماه در کلیه سر برگ های اداری درج شود.

بخشی با تأکید به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در کلیه روابط عمومی ها در ادارات، یادآور شد: برنامه های ویژه در خصوص هفته دولت که قرار است اجرا گردد تا یک شنبه ۲۶ مرداد ماه به دبیر ستاد برگزاری تحویل دهید که روی آن برنامه ریزی صورت گیرد.

دبیر ستاد برگزاری هفته دولت از برگزاری نمایشگاه عملکرد ، پتانسیل و ظرفیت های موجود در شهرستان خبر داد و افزود: این نمایشگاه در موزه ریاست جمهوری برگزار می شود و طبق سال های گذشته عملکرد یکساله دولت تدبیر و امید سازمان خود را در قالب بنر ، قاب عکس و … تهیه نمایند.

وی در ادامه گفت: این نمایشگاه از اول تا ۸ شهریور برگزار می شود و بازدید برای عموم آزاد است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری رفسنجان با اشاره به برگزاری جشن امید و آرامش در آمفی تئاتر موزه ریاست جمهوری افزود: این جشن با همکاری ادارت هر شب برگزار می شود و خانواده مسئولین نیز می توانند شرکت نمایند.

وی بازدید رایگان از مجموعه موزه ویژه خانواده کارکنان ادارات را از دیگر برنامه های هفته دولت عنوان کرد و گفت: امسال ویژه نامه ای بمناسبت هفته دولت چاپ می شود که تمامی ادارات می بایست مصاحبه ای با مسئول سازمان خود در خصوص عملکرد یکساله سازمان و در قالب یک CD تا ۲۶ مرداد ماه اقدام و به روابط عمومی فرمانداری تحویل نمایند.

مصطفی بخشی دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا، ایثارگران و آزادگان را از وظایف هر اداره در هفته دولت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: ۴ شهریور ماه که مصادف با روز کارمند می باشد، با معرفی کارمندان نمونه از آنان تجلیل بعمل می آید.

وی سخنرانی فرماندار و بخش داران در خصوص عملکرد یکساله در نماز جمعه و برگزاری همایش پیاده روی در محمد آباد میثم از سوی اداره ورزش و جوانان را از دیگر برنامه ها دانست و افزود: مراسم ویژه شهادت شهیدان رجایی و باهنر با همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی نیز از دیگر برنامه های هفته دولت می باشد.

 

در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در رفسنجان
در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در رفسنجان
در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در رفسنجان
در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در رفسنجان
برچسب ها:
خانه خشتی دولت تدبیر و امید رفسنجان هفته دولت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان