تشریح برنامه های بزرگداشت ایام صادقیه در رفسنجان

  • شناسه خبر: 44065
تشریح برنامه های بزرگداشت ایام صادقیه در رفسنجان

طی جلسه ای با حضور مسئولین ستاد شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی رفسنجان برنامه های بزرگداشت ایام صادقیه در این شهرستان اعلام شد.

خانه » آخرین اخبار » تشریح برنامه های بزرگداشت ایام صادقیه در رفسنجان

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جلسه ستاد بزرگداشت ایام صادقیه به منظور هماهنگی و برنامه ریزی ایام شهادت امام صادق(ع) در اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان تشکیل شد.

سید محمود حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان در این جلسه با پر اهمیت دانستن اجرای مراسم دینی و مذهبی و به خصوص شهادت رئیس مذهب تشیع، امام جعفر صادق(ع) گفت: همه مسئولین هیئت ها باید با هماهنگی شورای هیئت مذهبی، با تمام توان در جذب مردم و شرکت آنها در مراسم بکوشند و مانند سالهای قبل بلکه با شکوهتر مراسم این روز عظیم را برگزار و صادقیه را عاشورایی کنند.

وی همچنین از مسئولین فرهنگی ادارات خواست تا با سیاهپوشی سردرب ادارات، شرکت در مراسم و همکاری در انجام تبلیغات سطح شهر، شورای هیئت مذهبی را یاری کنند.

برپایی مراسم ویژه شب شهادت امام جعفر صادق (ع) در تمام حسینیه ها و تکایا ، برگزاری مراسم عمومی با حضور همه اقشار بویژه هیئتهای مذهبی در محل مصلی بزرگ امام خامنه ایی از ساعت ۱۰ صبح روز شهادت امام بزرگوار و برپایی سفره متبرک آن حضرت در پایان مراسم و پس از نماز جمعه این هفته از جمله مصوبات این جلسه بود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تشریح برنامه هاي بزرگداشت ايام صادقيه در رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان