مدیرعامل گروه دوست داران طبیعت رفسنجان خبر داد:

دستگیری یک شکارچی غیرمجاز در منطقه قرق منصورآباد رفسنجان

  • شناسه خبر: 43822
دستگیری یک شکارچی غیرمجاز در منطقه قرق منصورآباد رفسنجان

یک نفر شکارچی غیرمجاز به همراه یک لاشه بره وحشی حدودا ۴ماهه در منطقه قرق منصورآباد رفسنجان توسط مامورین محیط زیست شهرستان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای رفسنجان معرفی شد.

خانه » آخرین اخبار » دستگیری یک شکارچی غیرمجاز در منطقه قرق منصورآباد رفسنجان

 

به گزارش “خانه خشتی” فرزاد مهدوی مدیرعامل گروه دوست داران طبیعت رفسنجان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:  صبح روز سه شنبه ۱۴ مرداد ماه درپی گزارشی مبنی بر شنیده شدن صدای شلیک سه گلوله درمنطقه، مامورین محیط زیست رفسنجان به همراه اکیپ گشت و کنترل گروه دوستداران طبیعت این شهرستان به منطقه اعزام و در ساعت ۹:۳۰ صبح در ارتفاعات موسوم به هزاره مستقر وشروع به بررسی ودوربین کشی منطقه کرند.

وی ادامه داد: با مشاهده رد مشکوک دو نفر و تعقیب این رد حدود ظهر مشاهده شد که این دو شکارچی غیرمجاز درسایه کوه مشغول استراحت وغذا خوردن میباشند .

مهدوی تصریح کرد: مامورین بصورت مخفیانه به آنها نزدیک شده و درفرصت مناسب موفق به دستگیری یکی از آنها شدند که یک قبضه اسلحه برنو دوربین دار و دوتیر فشنگ مربوطه، دو دستگاه دوربین چشمی، چاقو و همچنین یک لاشه بره وحشی حدودا ۴ماهه به همراه داشت.

مدیرعامل گروه دست داران طبیعت رفسنجان خاطر نشان کرد: با شناسایی فرد فراری اقدامات قانونی جهت جلب این شخص متخلف دردست پیگیری است و متخلف و موارد کشف شده نیز جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای رفسنجان معرفی گردیدند.

اکیپ گشت

برچسب ها:
دستگیری یک شکارچی غیرمجاز در منطقه قرق منصورآباد رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان