رئيس شبكه دامپزشكي رفسنجان:

۳۷۸ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی فاسد در رفسنجان ضبط و معدوم سازی شد

  • شناسه خبر: 43760
۳۷۸ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی فاسد در رفسنجان ضبط و معدوم سازی شد

رئیس شبکه دامپزشکی رفسنجان گفت: ۳۷۸ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف در ماه مبارک رمضان ضبط و معدوم‌سازی شده است.

خانه » آخرین اخبار » ۳۷۸ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی فاسد در رفسنجان ضبط و معدوم سازی شد

محمود مقامی رئیس شبکه دامپزشکی رفسنجان در گفت‌و‌گو با “خانه خشتی“،اظهار داشت: مقدار ۲۶۶ کیلوگرم گوشت سفید، ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و ۱۲ کیلوگرم سایر مواد خوراکی از جمله شیر و تخم مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته در طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان کشف، ضبط و معدوم شده است.

وی نظارت و بازرسی از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در طول سال را یکی از وظایف مهم دامپزشکی برشمرد و اظهار داشت: این طرح در در مناسبت‌های ویژه از جمله ماه مبارک رمضان تشدید می یابد.

رئیس شبکه دامپزشکی رفسنجان با اشاره به فعالیت بیش از ۵۶۶ مرکز تهیه، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان رفسنجان تصریح کرد: با آغاز طرح تشدید نظارت بر مراکز عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی در ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار و ۵ مورد بازدید از مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی، کشتارگاه های دام و طیور، مراکز بسته بندی فرآورده های خام دامی، تالارها، رستوران ها، کبابی ها و سوپر مارکت ها صورت گرفته است.

وی ضمن اشاره به فعالیت دو اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت دامپزشکی در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: همچنین در این بازدیدها با ۳ مورد خودروهای عرضه کننده فرآورده های خام دامی غیر مجاز نیز برخورد صورت گرفته است.

مقامی به عرضه فرآورده های خام دامی بصورت بسته بندی های بهداشتی همراه با تاریخ های تولید و مصرف در سطح شهر اشاره کرد و از شهروندان خواست تا فرآورده‌های خام را از مراکز مجاز و دارای پروانه بهداشتی خریداری نمایند.

وی همچنین به وجود برچسب دامپزشکی بر روی بسته بندی های فرآورده های خام دامی اشاره کرد و گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره ۳۲۲۲۰۶۳ اطلاع دهند.

برچسب ها:
378 کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در رفسنجان ضبط و معدوم سازی شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان