بیش از نیمی از حوادث ترافیکی در رفسنجان بر اثر تصادفات موتور سیکلت است

  • شناسه خبر: 43546
بیش از نیمی از حوادث ترافیکی در رفسنجان بر اثر تصادفات موتور سیکلت است

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان گفت: در تیرماه ۹۳ از ۴۸۶ مصدوم حوادث ترافیکی۲۹۲ نفر مربوط به تصادفات موتور سیکلت می باشد.

خانه » آخرین اخبار » بیش از نیمی از حوادث ترافیکی در رفسنجان بر اثر تصادفات موتور سیکلت است

سید محسن مرتضوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی رفسنجان در گفت و گو با “خانه خشتی“، بیش از نیمی از حوادث ترافیکی در این شهرستان را تصادفات موتور سیکلت اعلام کرد و افزود: با توجه به گرم شدن هوا وافزایش تردد موتورسیکلت در معابر درون شهری می طلبد موتورسواران عزیز ضمن استفاده از کلاه ایمنی ورعایت قوانین رانندگی ، با دقت بیشتری در معابر تردد نمایند.

وی ضمن اشاره به خدمات اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در تیرماه ۹۳ تصریح کرد: این مرکز در این مدت یک ماهه با انجام ۱۳۵۱ ماموریت تصادفی وغیر تصادفی به همشهریان عزیز خدمت رسانی نموده است.
مرتضوی خاطرنشان کرد: بنا به اعلام واحد آمار اورژانس ۱۱۵ رفسنجان در این بازده زمانی  ۳۷۹  ماموریت تصادفی دارای مصدوم انجام  و به ۴۸۶ مجروح خدمت رسانی صورت گرفته است که شامل ۳۷۹ مورد انتقال به مراکز درمانی، ۱۰۳ مورد خدمات سرپایی و ۳۲ مورد لغو ماموریت بوده است.

وی با اشاره به فوت ۴ نفر درصحنه حادثه  در این مدت خاطر نشان کرد: گروه سنی ۱۸ تا ۲۴ سال با ۱۳۱ مورد حادثه ترافیکی بیشترین آمارماموریت های تصادفی را به خود اختصاص داده اند.

گفتگو از : سیدباقری

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تصادفت حوادث رفسنجان خانه خشتی رفسنجان موتورسیکلت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین بوستانی

    متاسفانه خیلی از مردم عزیزانشان را از طریق همین موتور سیکلت ها از دست داده اند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان