نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

بودجه شهرستان رفسنجان و انار به ۱۸ میلیارد تومان افزایش یافته است

  • شناسه خبر: 43511
بودجه شهرستان رفسنجان و انار به ۱۸ میلیارد تومان افزایش یافته است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته، بودجه شهرستان های انار و رفسنجان از ۱۲ میلیارد تومان به ۱۸ میلیارد تومان افزایش یافت.

خانه » آخرین اخبار » بودجه شهرستان رفسنجان و انار به ۱۸ میلیارد تومان افزایش یافته است

به گزارش “خانه خشتی”، حسین آذین از افزایش بودجه شهرستان رفسنجان و انار به ۱۸ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته با سایر نمایندگان در کمیسون تلفیق، بودجه این دو شهرستان از ۱۲ میلیارد تومان به ۱۸ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی در جمع نمازگزاران عید فطر، با اشاره به احداث ساختمان جدید اداره برق در رفسنجان، افزود: پیگیری متقاضیان فاقد شبکه و یا دارای افت ولتاژ در حال پیگیری است و گازرسانی به روستاهای فاقد گاز انجام می شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، در خصوص ساماندهی به اشتغال جوانان، از اختصاص ۲۵ درصد سهم سرمایه گذاری پروژه پتروشیمی به رفسنجان ابراز خرسندی کرد و گفت: علاوه بر این، سهم جذب نیروی انسانی  و خرید کالا و خدمات نیز به میزان ۲۵ درصد به رفسنجان تعلق گرفت.

وی ادامه داد: در ده سال گذشته پروژه ای  با حجم سرمایه بالا که بیش از ۲۰۰ نفر اشتغالزایی داشته باشد، نداشته ایم و مجموع پروژه های ما کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است؛ اما خوشبختانه با وحدت و انسجام ایجاد شده بین مسئولین، توجه به حقوق مردم در دستور کار قرار گرفته است.

آذین به اجرایی شدن پروژه پتروشیمی نفت (LAB) اشاره کرد و ادامه داد: پروژه های احداث پالایشگاه، شیشه فوق شفاف، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و  پروژه بزرگ صنعتی آلومینیوم متشکل از ۱۵ پروژه، مجوزهای لازم را دریافت و در حال عملیاتی شدن هستند و منطقه ویژه اقتصادی نیز به عنوان یک پتانسیل خوب برای سرمایه گذاری ایجاد شده است.

نماینده مردم رفسنجان ابراز داشت: با توجه به اهمیت سموم کشاورزی، با رایزنی هایی که با دانشگاه ولی عصر (عج) انجام دادیم، شش سم در قالب شرکت های دانش بنیان و به منظور استفاده کشاورزان تولید شد که باید در مسیر نیمه صنعتی و تجاری قرار گیرد.

آذین در ادامه از پتانسیل بالای شرکت های دانش بنیان سخن به میان آورد و گفت: از بخش خصوصی و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این مرکز دعوت می کنم.

وی احداث سه سالن ورزشی در سه نقطه محروم شهرستان را از دیگر اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر بیان کرد و افزود: برای ساماندهی افاغنه اقداماتی انجام شده که در دستور کار صحن قرار گرفته است تا از بیکاری و تبعات اجتماعی حاصل از اشغال فرصت های شغلی توسط آنان جلوگیری شود.

آذین افزود: در حال حاضر نزدیک به ۳ میلیون فرصت شغلی بدون استفاده وجود دارد و تا سال ۹۵ آمار بیکاران به ۵ میلیون نفر خواهد رسید.

برچسب ها:
اشتغال افاغنه پتروشیمی دانشگاه ولی عصر رفسنجان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سالار

    سلام خسته نباشید متن زیر از سایت حسین فتاحی نماینده شهربابک می باشد: از این رو با تلاش و پیگیری مجدانه نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی بالا ترین مبلغ در بین شهرستانهای استان کرمان به شهرستان شهربابک تعلق گرفته است این مبلغ یکصدو هشتاد میلیارد ریال (18 میلیارد تومان)میباشد واین در حالیست که شهرستان کرمان با جمعیتی بیشتر تنها21 میلیارد تومان وشهرستان سیرجان ورفسنجان بودجه ای کمتراز شهربابک را دریافت نموده اند لازم به ذکر است این بودجه جدای از بودجه جاری شهرستان میباشد . " حالا کی راست میگه؟"
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان