همزمان با سراسر کشور

برگزاری راهپیمایی روز قدس در رفسنجان از میدان بسیج تا مصلی امام خامنه ای

  • شناسه خبر: 42993
برگزاری راهپیمایی روز قدس در رفسنجان از میدان بسیج تا مصلی امام خامنه ای

مسئول تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: راهپیمایی روز قدس در رفسنجان از میدان بسیج تا مصلای امام خامنه ای(معظم له) این شهر برگزار می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » برگزاری راهپیمایی روز قدس در رفسنجان از میدان بسیج تا مصلی امام خامنه ای

حجت الاسلام سید محمود حسینی مسئول تبلیغات اسلامی رفسنجان در گفت‌وگو با “خانه خشتی”، روز جهانی قدس را یکی از یادگاری های امام خمینی(ره) برای مسلمانان عنوان کرد واظهار داشت: نام گذاری این روز جهانی توسط امام راحل نشان از بینش وسیع ایشان و رصد مسائل منطقه است.

وی افزود: امروز همه انسانها شاهد جنایت های اسرائیل در فلسطین و غزه هستند، اینان غاصبانه این سرزمین ها را تصرف و صاحبان اصلی آن را آواره نمودند.

حسینی با اشاره به حمایت های آمریکا و انگلیس از جنایت های صهیونیست ها خاطرنشان کرد: به فرموده امام(ره) هدف انقلاب اسلامی بیرون کردن شاه نبود بلکه هدف والای آن محو اسرائیل از صحنه ی روزگار می باشد.

وی تصریح کرد: با حضور گسترده و همه جانبه مسلمانان و با نشان دادن اقتدار، عظمت و حمایتشان از مردم مظلوم و بی دفاع غزه به طور قطع ترسی در دل این غاصبان خواهد انداخت.

مسئول تبلیغات اسلامی رفسنجان بیان داشت: در رفسنجان نیز همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان بسیج به سمت بلوار آیت الله صدر و مصلی امام خامنه ای(معظم له) برگزار خواهد شد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی راهپیمایی روز قدس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان