افتخاری دیگر در کارنامه سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

  • شناسه خبر: 4299
افتخاری دیگر در کارنامه سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش “خانه خشتی” از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار ‘حمید فهیمی راد’ افزود: ماموران یگان تکاوری شهرستان خاش با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) مسیر تردد قاچاقچیان را در یکی از محورهای ارتباطی زیر نظر قرار دادند. وی بیان کرد: امروز ماموران پس از شناسایی قاچاقچیان موفق شدند طی یک عملیات تعقیب و […]

خانه » آخرین اخبار » افتخاری دیگر در کارنامه سربازان گمنام امام زمان (عج) بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

به گزارش “خانه خشتی” از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار ‘حمید فهیمی راد’ افزود: ماموران یگان تکاوری شهرستان خاش با کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) مسیر تردد قاچاقچیان را در یکی از محورهای ارتباطی زیر نظر قرار دادند.
وی بیان کرد: امروز ماموران پس از شناسایی قاچاقچیان موفق شدند طی یک عملیات تعقیب و گریز خودرو آنان را توقیف کنند، سپس این افراد که عرصه را بر خود تنگ دیدند با رها کردن خودرو از محل متواری شدند.
وی اظهار داشت: در بازرسی ماموران از خودروی قاچاقچیان یک تن و ۹۵ کیلوگرم تریاک، ۵۰ کیلوگرم مرفین و ۱۵۰ کیلوگرم حشیش و همچنین ۱۰ قبضه انواع سلاح به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تلاش ماموران نیروی انتظامی برای دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان