حاشیه های رسانه ای بازی ایران و ایتالیا

شبکهHD و پخش “تصاویر منشوری” بازی والیبال

  • شناسه خبر: 42869
شبکهHD و پخش “تصاویر منشوری” بازی والیبال

شبکه آزمایش HD که بازی شب گذشته را به صورت زنده پخش می کرد برخلاف شبکه سه تمام تصاویر منشوری بازی دیشب را به تصویر کشید تا کار به جایی رسید که پس از نمایش این تصاویر منشوری مسابقه والیبال قطع شد و به جای آن مستند پخش شد. به گزارش “خانه خشتی” به نقل […]

خانه » آخرین اخبار » شبکهHD و پخش “تصاویر منشوری” بازی والیبال

شبکه آزمایش HD که بازی شب گذشته را به صورت زنده پخش می کرد برخلاف شبکه سه تمام تصاویر منشوری بازی دیشب را به تصویر کشید تا کار به جایی رسید که پس از نمایش این تصاویر منشوری مسابقه والیبال قطع شد و به جای آن مستند پخش شد.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا ، بازی تیم ملی والیبال ایران و ایتالیا در حالی شب گذشته برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود؛البته  نه در جریان برگزاری بازی بلکه در حین پخش مستقیم بازی که از شبکه سه و همچنین شبکه آزمایشی HD پخش شد.

در طول برگزاری بازی شب گذشته والیبال ایران و ایتالیا شبکه سه بارها با قطع صحنه های بازی که تلویزیون ایتالیا  تصویر برداری آن را بر عهده داشت سعی در سانسور  کردن صحنه هایی را داشت که دوربین در حین بازی به سمت تماشاگران ایتالیایی می رفت.

این در حالی است که شبکه آزمایش HD هم  بازی شب گذشته را  به صورت زنده پخش می کرد اما برخلاف شبکه سه تمام تصاویر منشوری بازی دیشب را به تصویر کشید تا کار به جایی رسید که پس از نمایش این تصاویر منشوری مسابقه والیبال قطع شد و به جای آن مستند پخش شد،تا شاید به نوعی نشان دهند که سعی در سانسور صحنه های بازی را دارند.

به گزارش دانا، شبکه HD که مدتی است به طور آزمایشی پخش می شودسعی در جلب توجه مخاطبان را دارد تا به نوعی بتوانند مجوز افتتاح دائمی را بگیرند؛از این رو انتظار می رود مسولین صدا سیما نظارت بیشتری بر شبکه های تازه واردی چون HD, و….  کنند که به هر نحوی به دنبال جذب مخاطب برای خود هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
شبکهHD شبکهHD و پخش "تصاویر منشوری" بازی والیبال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان