در دفاع از مردم مظلوم غزه:

آیا وجدان بشریت مرده است!!!

  • شناسه خبر: 42868
آیا وجدان بشریت مرده است!!!

رژیم اشغالگر قدس به بهانه ربودن و کشته شدن سه صهیونیست از خدا بی خبر دراین ماه خدا چه بی رحمانه مردم بی دفاع غزه را از زمین و هوا و دریا زیر انواع بمب و موشک قرار داده است و سازمانهای به ظاهر جهانی حقوق بشر سر درلاک فرو برده اند و دلگرمی هایی که آمریکای جنایتکار به این رژیم جعلی می دهد او را گستاخ تر کرده است.

خانه » آخرین اخبار » آیا وجدان بشریت مرده است!!!

آیا رئیس سازمان ملل که شاهد همه این جنایات هولناک است درد حناق گرفته است؟ آیا سازمانهایی که دم از حقوق بشر می زنند مرده اند یا به خواب فراموشی رفته اند؟ به راستی وقتی یک آمریکایی یا یک فرد اروپایی یک خار در پایش فرو می رود زمین و زمان را یکسره می کنند چگونه شده است که شاهد این تصاویر هولناک علیه مردم بی دفاع غزه هستند و وجدانشان آزرده نمی شود .

در ماهی که ماه خداست این از خدا بی خبرها مردم را با زبان روزه به خاک و خون می کشند.

تصور کنید مردمی که زیر موشک وبمباران سحری می خورند و معلوم نیست که دیگر فرصتی بیابند تا افطار کنند یا اینکه با شربت شهادت در یک جنگ نابرابر سیراب خواهند شد، آیا این عین مرگ سازمانهای به ظاهر صلح طلب نیست؟ ما خود این روزها را دیده ایم و این سالها را گذرانده ایم ولی وقتی کودکان غرقه به خون غزه را می بینیم حالمان دگرگون می شود .

وقتی این جنگ نابرابر و این صحنه های دلخراش را می بینیم وقتی ضجه های مادران غزه را می بینیم صحنه کربلا و شهادت علی اکبر و مصیبت های زینب کبری برایمان تداعی می شود ، آری شمر زمان ما نتانیاهو است ! آری صبر مادران غزه یادآور صبوری زینب است ! افسوس که نه صدایمان و نه دستمان به جایی می رسد، اگر قدرتمان می رسید لحظه ای درنگ برای مقابله با لشکریان عمر سعد جایز نیست .

گویی فرمانروایان دنیا همگی مرده اند این چه دنیایی است که مظلوم ناجوانمردانه میمیرد و ظالم ناجوانمردانه ظلمش را افسون می کند، وقتی آن زن داغدار غزه ای می گوید ای مردم دنیا چرا از ما دفاع نمی کنید در حالی که می بینید رژیم اشغالگر بچه ها و جوانان ما را چون برگ خزان بر زمین می ریزد یادمان یادآور زمانی می شود که حسین(ع )ندای هل من ناصر ینصرنی را سر داد و همه گویی در گوششان پنبه کرده بودند تا صدای او را نشنوند.

آیا ما نیز در این زمانه ایی که همه دم از حق و حقانیت و انسان دوستی می زنند دچار مرگ وجدان نشده ایم ؟ این چه دنیایی است که کشوری چون اسرائیل هر چه می خواهد می کند و کسی دم بر نمی آورد ولی وقتی یک مظلوم در گوشه ای از دنیا دنبال احقاق حق خود است تمام سازمانها و تشکیلات سر و صدایشان گوش عالم را کر می کند .

خدایا دستمان از چاره کوتاهست تو را به حق همین شبهای قدر و تو را به حق خون به نا حق ریخته علی ( ع ) و تو را به آه کودکان غزه قسمت می دهیم ظهور مصلح جهان را برسان و در این شبهای نورانی از تو می خواهیم هیبت و آثار ظلم را از سر همه مظلومان دنیا بویژه مردم بی دفاع غزه کوتاه بگردان.

یادداشت: حیدر معصومی ریسه

برچسب ها:
دفاع سکوت غزه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان