مصاحبه با داماد رفسنجانی که جشن عروسی خود را در پای صندوق رای برگزار کرد

  • شناسه خبر: 4286
مصاحبه با داماد رفسنجانی که جشن عروسی خود را در پای صندوق رای برگزار کرد

پیرو درج خبر حضور عروس و داماد  رفسنجانی  پای صندوق اخذ رأی انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع شهرستان رفسنجان توسط پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” ،این پایگاه مصاحبه ای با این عروس و داماد انجام داد که خلاصه آن حضورتان تقدیم می گردد.لطفا خودتان را معرفی کنید. به نام خدا،محمدرضا دهقان رحیمی […]

خانه » آخرین اخبار » مصاحبه با داماد رفسنجانی که جشن عروسی خود را در پای صندوق رای برگزار کرد

پیرو درج خبر حضور عروس و داماد  رفسنجانی  پای صندوق اخذ رأی انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع شهرستان رفسنجان توسط پایگاه اطلاع رسانی “خانه خشتی” ،این پایگاه مصاحبه ای با این عروس و داماد انجام داد که خلاصه آن حضورتان تقدیم می گردد.لطفا خودتان را معرفی کنید.
به نام خدا،محمدرضا دهقان رحیمی .متولد ۱۳۶۹ساکن رفسنجان هستم.
به عنوان اولین سوال ،بنظر شما چرا باید در انتخابات شرکت کرد؟
شرکت در انتخابات وظیفه ی ماست.دینی است که خون همه ی شهدایی که در راه پاسداری از انقلاب واسلام کشته شده اند بر گردن ما نهاده اند و ما با شرکت در انتخابات به همه ی کسانی که برای این مملکت چنگ و دندان تیز کرده اند ثابت میکنیم که مثل همیشه امام زمان خویش رامیشناسیم ومطیع فرمان او هستیم.
این فکر از کجا به ذهنتان رسید که با همسرتان ولباس دامادی در انتخابات شرکت کنید؟
دوست داشتم کاری کنم که نشان دهم هنوز هم مثل گذشته شرکت در انتخابات و رای دادن اهمیت دارد وسخنان بیگانگان کذب محض است و با توجه به اینکه سال های قبل از اخبار صدا وسیما چنین اتفاقاتی را میدیدم تصمیم گرفتم با لباس دامادی در انتخابات شرکت کنم.
با توجه به سختی های اینکار میتوانستید به صورت انفرادی و اول صبح به پای صندوق رای بروید،چه شد که تصمیم گرفتید اینگونه شرکت کنید؟
من و همسرم قرار گذاشتیم بودیم زندگی کوچکمان را در راه خدایی شدن بسازیم ودر این راه همراه هم باشیم و خیلی دوست داشتیم با هم رای بدهیم و به وظیفه مان عمل کنیم حتی این پیشنهاد که با لباس عروسی ودامادی رای بدهیم از طرف خانواده مان داده شد .قصد ما این بود نشان دهیم نظام کشور ما برای ما اهمیت دارد وعزیز است.
عکس العمل اطرافیان  در برابر عمل شما چگونه بود؟
همانطور که گفتم خانواده هایمان هم استقبال کردند و حتی عده ای از اقوام نزدیک هم همراهمان شدند .همشهریان عزیز و مسئولین حوزه همگی لطف کرده وضمن تبریک  جشن ازدواجمان ،برای خوشبختیمان دعا کردند.
احساس خود را پس از این تصمیم  بیان کنید؟
بعد از رای دادن و حس غروری که انگشت جوهری به من می داد،شادی انجام وظیفه و شادی شروع زندگی مشترک از یک جای خوب (مسجد جامع)با یک خاطره خوب با صدای روحبخش اذان در هم  آمیخت و آرامشی به من داد که امید دارم درتمام عمرم ادامه داشته باشد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان