پاسخ مدیر کل بهزیستی استان کرمان به اعتراض معلولین رفسنجان/ اظهارات مطرح شده حاشیه است

  • شناسه خبر: 42859
پاسخ مدیر کل بهزیستی استان کرمان به اعتراض معلولین رفسنجان/ اظهارات مطرح شده حاشیه است

مدیر کل بهزیستی استان کرمان در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی، به اعتراض کنندگان پاسخ داد.

خانه » آخرین اخبار » پاسخ مدیر کل بهزیستی استان کرمان به اعتراض معلولین رفسنجان/ اظهارات مطرح شده حاشیه است

مدیر کل بهزیستی استان کرمان در گفتگوی اختصاصی با خانه خشتی، به اعتراض کنندگان پاسخ داد.

به گزارش”خانه خشتی”، در پی اظهارات مکرر جمعی از معلولین رفسنجان به فعالیت های اداره بهزیستی استان، خبرنگار ما در گفتگو با مدیر کل این اداره، پاسخ وی را جویا شد.

رضا عباسی موارد مطرح شده در متن اعتراض را مربوط به زمان تصدی گری آقای بلندی عنوان کرد و گفت: مسائل مطروحه مربوط به رفسنجان است و بهترین پاسخ دهنده ریاست سابق اداره می باشد.

وی واگذاری مسکن معلولین را از بزرگترین فعالیت های اجرایی دوران ریاست عباس بلندی بیان کرد و افزود: در دوره مسئولیت ایشان، چندین برابر زمان های دیگر مسکن واگذار شده است؛ هر چند کمبودهای موجود به دلیل آمار بالای تقاضا کنندگان و وجود مشکل در کل کشور ایجاد شده است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان از پیشرفت اقدامات انجام شده در زمینه مسکن و مناسب سازی معابر در مقایسه با دوران قبل خبر داد و گفت: کار نسبت به گذشته پیشروی زیادی داشته و در پاره ای موارد نیز در حال پیگیری هستیم.

عباسی با تأکید بر اینکه اظهارات بیان شده مربوط به اداره بهزیستی رفسنجان است و مدیر کل نباید به آن ها پاسخ دهد، گفت: این مطالب حاشیه است و روالی ست که در برنامه های ما انجام می شود؛ من معمولاً تا زمانی که مسئولیت دارم، خودم را وارد حواشی نمی کنم و از رسانه ها نیز تقاضا دارم به جای پرداختن به این موارد، به اصل موضوع توجه کنند و نیمه پر لیوان را ببینند.

مدیر کل بهزیستی استان اظهار داشت: به عنوان متولی استان از عملکرد اداره رفسنجان دفاع می کنم معتقدم کارهای انجام شده در نوع خود بی نظیر بوده است.

عباس بلندی نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهارات مطرح شده را به مدیر کل بهزیستی نسبت داد و گفت: دکتر عباسی از مدیران پر تلاش و موفق استان است که وقت خود را برای رسیدگی به مسائل معلولین گذاشته است که واگذاری مسکن نمونه ای از آن است.

وی در خصوص مناسب سازی در ادارات و بانک ها به خبرنگار ما گفت: با جلسات متعددی که با مسئولین داشتیم در بسیاری موارد پیاده روها و بانک ها در سطح شهر مناسب سازی شدند و حجم بالای کار، به معنای انجام نشدن آن نیست.

رییس سابق اداره بهزیستی رفسنجان گفت: بهزیستی از قبل تولد تا پس از مرگ با افراد درگیر است و بالای ۵۰ تا ۶۰ فعالیت انجام می شود که همه آن ها در حیطه مدیریت استان نیست و هماهنگی همه دستگاه ها را می طلبد.

وی افزود: هیچ یک از مطالب مطرح شده را تأیید نمی کنم و این اظهارات را عدم اطلاع اعتراض کنندگان می دانم.

برچسب ها:
اعتراض معلولین بهزیستی رفسنجان حاشیه کرمان مدیر کل بهزیستی استان کرمان مناسب سازی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    سلام فکری به حال اقای محمود حیدری ریس بهزیستی رفسنجان بردارین مردوم خسته کرده هیچ کاری نمیکنه برای مردوم جواب گویا مدد جویا نیست بدرد ریس بهزیستی نمیخوره
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان