بهزیستی تنها نهاد فراگیر مردمی از طفولیت تا بزرگسالی است

  • شناسه خبر: 42844
بهزیستی تنها نهاد فراگیر مردمی از طفولیت تا بزرگسالی است

فرماندار رفسنجان گفت: بهزیستی به عنوان تنها نهادی که از طفولیت مردم را تحت پوشش قرار می دهد، می تواند پایه های حرکت و شکل گیری جامعه را رقم بزند.

خانه » آخرین اخبار » بهزیستی تنها نهاد فراگیر مردمی از طفولیت تا بزرگسالی است

فرماندار رفسنجان گفت:  بهزیستی به عنوان تنها نهادی که از طفولیت مردم را تحت پوشش قرار می دهد، می تواند پایه های حرکت و شکل گیری جامعه را رقم بزند.

فرماندار رفسنجان در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره بهزیستی رفسنجان توجه به اصلاح امور معیشتی مردم را از دغدغه های رهبر و انتظارات مردم بیان کرد و افزود: باید به خواسته های مردمی که به هر سختی پای انقلاب ایستادند و امروز از مسائل اقتصادی رنج می برند، توجه کرد تا با مشارکت و عزم ملی در قالب مدیریت جهادی معضلات را پشت سر بگذاریم.

حمید ملانوری اظهار داشت: تکیه به ابزار فرهنگی به عنوان تنها راه مورد نظر است؛ چرا که هر حرکتی در جامعه نیازمند توجه به اصالت های فرهنگی و اعتقادات است.

وی افزود: توجه به منابع انسانی به عنوان بزرگترین منبع توسعه باید مورد توجه قرار گیرد تا اهداف نظام و شعار سال محقق گردد و رضایت مردم حاصل شود.

فرماندار رفسنجان در ادامه با اشاره به جامعه مورد هدف بهزیستی که اقشار خاصی را تحت پوشش قرار داده است، گفت: این گروه در کنار ناتوانی هایی که دارد، دارای توانمندی هایی است که باید به آن توجه شود.

ملانوری جامعه تحت پوشش بهزیستی را از کودکی تا بزرگسالی عنوان کرد و گفت: بهزیستی به عنوان تنها نهادی که از طفولیت مردم را تحت پوشش قرار می دهد، می تواند پایه های حرکت و شکل گیری جامعه را رقم بزند.

وی افزود: آموزش از دوران کودکی به فرهنگسازی و مشارکت های کار و اشتغال می انجامد و مجموعه های وابسته به بهزیستی در مهد کودک ها و پیش دبستانی ها در این زمینه می توانند نقش مؤثری ایفا کنند.

فرماندار رفسنجان استفاده از منابع موجود برای توسعه شهرستان را ضروری دانست و افزود: با ایجاد فرهنگ کار و استفاده منطقی از سرمایه های موجود، تلاش می کنیم تا از ظرفیت های خوبی که در شهر وجود دارد، استفاده کنیم.

وی ضمن تشکر از فعالیت عباس بلندی مدیر سابق اداره بهزیستی رفسنجان، اظهار داشت: آقای بلندی در سمت دیگری در اداره بهزیستی رفسنجان ادامه فعالیت می دهند و آقای حیدری که به عنوان سرپرست معرفی شده اند، باید از توان و تجارب مدیران قبلی استفاده کنند.

ملانوری داشتن ویزگی های مدیریتی در شهرستان را در تخصص، اعتقاد و انگیزه و مردمداری، صداقت و حسن خلق دانست و گفت: در بحث مدیریت، باید با روحیه و انگیزه بالا کار به دست گرفته شود تا در مجموعه روحیه همراهی و کار گروهی ایجاد شود.

برچسب ها:
اشتغال اقتصادی بهزیستی تودیع و معارفه جامعه حمید ملانوری رفسنجان طفولیت عباس بلندی فرماندار رفسنجان کودکی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان