جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران:

غزه امروز شاهد هولوکاست واقعی است/ آنچه باعث اندوه می‌شود، سکوت دولت‌های عربی است

  • شناسه خبر: 42798
غزه امروز شاهد هولوکاست واقعی است/ آنچه باعث اندوه می‌شود، سکوت دولت‌های عربی است

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به منظور محکومیت فجایع صورت گرفته در غزه، بیانیه‌ای صادر کردند.

خانه » آخرین اخبار » غزه امروز شاهد هولوکاست واقعی است/ آنچه باعث اندوه می‌شود، سکوت دولت‌های عربی است
به گزارش “”خانه خشتی” به نقل از خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به منظور محکومیت فجایع صورت گرفته در غزه، بیانیه ای صادر کردند.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در محکومیت فجایع غزه
در این روزها که امت اسلامی به روزه و نماز استعانت ورزیده است، باردیگر دست ناپاک استکبار جهانی مردم مظلوم غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده و با وجود اعتراض مردم آزاده جهان، با حمایت قاطع امریکا حمله زمینی را نیز شروع کرده است.
غزه امروز مظلوم‌تر از همیشه، فجیع‌ترین ستم‌ها را تحمل می‌کند و شاهد هولوکاست واقعی است.
آیا نیم قرن مقاومت کافی نیست تا رژیم سفاک صهیونیستی دریابد ملت مظلوم فلسطین هرگز او را به ‏رسمیت نخواهد شناخت و از مبارزه دست بر نخواهد داشت؟!‏
آنچه باعث اندوه بیشتر می‌شود، سکوت دولت‌های عربی است که سران آن دل در گرو القابی مانند خادم الحرمین الشریفین داده اند.
ننگ‌تان باد ای سران عرب! ننگ بر شما که انسانیت را به مسلخ برده‌اید. نوار غزه در ‏یک فاجعه قرار گرفته اما دریغ از یک جو غیرت و مردانگی! گویی این بار شما مجوز قطعی کشتار فلسطینیان را صادر کرده‌اید!
شما دینداری‌تان را نشان داده‌اید! اسلام شما، اسلام آمریکایی است؛ اسلام خدعه و فتنه و نیرنگ؛ اسلام ‏حمایت از زرسالاران و زورسالاران بین‌المللی.‏
آنچه مسلم است پیروزی از آن ملت فلسطین است و این وعده الهی است. رسالت امروز ما دانشجویان، این است که ملت‌ها و دانشجویان نه تنها مسلمان، بلکه آزاد جهان را نسبت به این اتفاق تلخ و سکوت وقیحانه سیاستمداران برخی از کشورها و سازمان‌های بین المللی از جمله کنفرانس اسلامی و … بیدار کنیم.
کسانی که با سکوت، در این جنایت شریکند و کسانی که حقوق بین‌الملل برای‌شان فقط در فضای سیاسی معنی پیدا می‌کند و سکوت امروزشان به معنای بی‌اعتباری همه شعارهای‌شان است که نسبت به حقوق انسان‌ها دم می‌زنند و فقط از حقوق بشر به عنوان حربه سیاسی استفاده می‌کنند و جایزه صلح نوبل می‌برند، اما نسبت به فجایع غزه عکس‌العملی نشان نمی دهند.
از همه مسلمانان می خواهیم در این روز که نزدیک به شب قدر است از خداوند قادر بخواهند، هرچه زودتر سرنوشت مستضعفین عالَم را خروج از چنگال مستکبرین مقدّر نماید و جرثومه‌های فسادی چون آمریکا و اسرائیل را به زباله‌دان تاریخ بریزد.
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن محکومیت شدید فجایع غزه از سران کشورهای اسلامی -خصوصاً ‏دولت جمهوری اسلامی ایران- می‌خواهد که دست روی دست نگذاشته و برای اقدامی عملی تدبیری ‏بیندیشند.‏
براستی آیا وقت آن نرسیده که آن امام غایب از پس پرده برون آمده و جهانی را که پر از ظلم و جور ‏گشته، پر از عدل و داد نماید.
برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان غزه ، هولوکاست ،سکوت دولت‌های عربی غزه امروز شاهد هولوکاست واقعی است/ آنچه باعث اندوه می‌شود، سکوت دولت‌های عربی است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان