خوش خیالی محمد رضا تابش در برنامه دیروز امروز فردا: حرکت اصلاح طلبان بر پایه اعتدلال، عقلانیت و منطق است!؟

  • شناسه خبر: 4271
خوش خیالی محمد رضا تابش در برنامه دیروز امروز فردا: حرکت اصلاح طلبان بر پایه اعتدلال، عقلانیت و منطق است!؟

محمد رضا تابش (خواهرزاده سید محمد خاتمی) نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در برنامه دیروز امروز فردا با ذکر اینکه هر سه قوه در راس آن افراد اصولگرا حضور دارند حرکت اصلاح طلبان را بر پایه اعتدال، عقلانیت و منطق دانست!!!تابش ذکر نکرد که قطع کامل فعالیت های هسته ای از مصادیق این حرکت […]

خانه » آخرین اخبار » خوش خیالی محمد رضا تابش در برنامه دیروز امروز فردا: حرکت اصلاح طلبان بر پایه اعتدلال، عقلانیت و منطق است!؟

محمد رضا تابش (خواهرزاده سید محمد خاتمی) نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در برنامه دیروز امروز فردا با ذکر اینکه هر سه قوه در راس آن افراد اصولگرا حضور دارند حرکت اصلاح طلبان را بر پایه اعتدال، عقلانیت و منطق دانست!!!تابش ذکر نکرد که قطع کامل فعالیت های هسته ای از مصادیق این حرکت بود و یا افتخار به ترس از آمریکا؟ ایشان نگفتند روزنامه هایی که پایگاه دشمن شدند و گردانندگان آنان الآن آواره‌ی سرویس های بهایی، وهابی، صهیونیستی شده اند از نمونه های این حرکت بودند و یا توهین به مقدسات؟ ۱۸ تیر را از مصادیق این حرکت می دانند و یا کارنامه سیاه اصلاح طلبان در فتنه ۸۸ و عدم مرزبندی با فتنه گران؟ قصد نداریم خدمات ۸ ساله دولت اصلاح طلب را فراموش کنیم و اما از طرفی نمی توانیم مجلس ششم، تحصن در آن مجلس و درخواست کمک از شیطان بزرگ را ازیادببریم. در این نوشتار اصلا نمی خواهیم قسمت ۸ ساله تاریخ انقلاب را سیاه نمایی کنیم، اما نمی شود انحرافات را هم نادیده گرفت و از آنان سخنی به میان نیاورد. ای کاش ایشان مصادیق این حرکت را نیز بیان می کردند و به معنویت، عقلانیت و عدالت که از ابعاد مکتب امام هستند اشاراتی می فرمودند. البته عقلانیت مکتب امام کجا و عقلانیت حرکت اصلاح طلبان کجا! نمی توانیم تیتر روزنامه اصلاح طلب مبنی بر به موزه فرستادن اندیشه های امام را فراموش کنیم! البته مردم ایران اسلامی همواره بر ولایت مداری خود تاکید داشته و در کارزارهای گوناگون نشان داده اند که حاضر نیستند ذره ای از آرمان های خود کوتاه بیایند.

برچسب ها:
محمد رضا تابش در برنامه دیروز امروز فردا: حرکت اصلاح طلبان بر پایه اعتدلال، عقلانیت و منطق است!؟
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان