امام جمعه رفسنجان:

سکوت مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر در مقابل جنایت صهیونیت ها در غزه

  • شناسه خبر: 42608
سکوت مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر در مقابل جنایت صهیونیت ها در غزه

امام جمعه رفسنجان گفت: جنایت صهیونیت ها در غزه در مقابل دیدگان مجامع بین المللی که خود مدعی حقوق بشر هستند اتفاق می افتد و با وجود این جنایتهای بزرگ بازهم این مجامع سکوت می کنند.

خانه » آخرین اخبار » سکوت مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر در مقابل جنایت صهیونیت ها در غزه

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان ، ضمن بیان سخنانی پیرامون بزرگداشت مقام حضرت علی(ع) و عرض تسلیت به مناسبت شهادت این امام مظلوم اظهار داشت: این امام بزگوار بزرگ مرد تاریخ اسلام است که در کنار پیامبر(ص) پرورش یافته است.

وی افزود: با قرار گرفتن در ایام شهادت این امام مظلوم مجالس عزاداری در مساجد سراسر شهرستان برگزار خواهد شد و همچنین فردا ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی امام خامنه ای(معظم له) وبا حضور هیات های مذهبی مراسم عزاداری بر پا خواهد بود.

رمضانی پور با اشاره به افزایش حجم پرونده های اختلافی در دادگستری ها بیان داشت: این دور از شان مردم ولایی رفسنجان که البته با توجه بیشتر به اصلاح ذات البین می توان این اختلافات را کاهش داد.

وی با سفارش به اختصاص دادن وقت بیشتر به قران کریم در شب های قدر تصریح کرد: دراین شبها تنها به قرآن بر سر گذاشتن اکتفا نکنید بلکه نیاز است تا برای آن کاری عملی انجام شود.

رمضانی پور با اشاره به آئین جمع خوانی قران کریم در محل مسجد جامع شهرستان افزود: سایرمساجد نیز زمانی را برای قرآن و خواندن دسته جمعی آن با حضور جوانان اختصاص دهند .

وی انجام کار فرهنگی را وظیفه خانواده ها و نه تنها مسئولان دانست و گفت: خانواده ها با آموزش احکام و آشنا کردن فرزندان خود با روح مطالعه در زمینه اعتقادات و مسائل فرهنگی ، می توانند آنان را با این آموزش ها پرورش دهند.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: دشمن با تمام جدیت و وقت و میلیاردها دلار سرمایه برای ضربه زدن به فرهنگ نظام دست بکار شده و تا حدودی موفق هم شده است، راه درمان این معضل آمدن به صحنه است، هم مردم و هم خانواده ها می توانند با حضور در مساجد و صحنه های سیاسی کمک کنند.

وی با اشاره به آغاز حمله زمینی اسرائیل به سرزمین های غزه و فلسطین بیان داشت: اینها همه در مقابل دیدگان مجامع بین المللی که خود مدعی حقوق بشر هستند اتفاق می افتد و با وجود این جنایتهای بزرگ صهیونیست ها بازهم این مجامع سکوت می کنند.

رمضانی پور به ضرورت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و بیت المقدس اشاره کرد و افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خود پاسخ محکمی به جنایت هاست و امیدواریم شاهد حضور بیش از پیش مردم ولایی در راهپیمایی باشیم.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سکوت مجامع بین المللی مدافع حقوق بشر در مقابل جنایت صهیونیت ها در غزه نمار جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان