شهید حسین علی نقی زاده:

خط خونبار شهیدان را بدون رهرو نگذارید

  • شناسه خبر: 42388
خط خونبار شهیدان را بدون رهرو نگذارید

بسم الله الرحمن الرحیم
ومن یقاتل فی سبیل الله فیقتل اویغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما.

خانه » آخرین اخبار » خط خونبار شهیدان را بدون رهرو نگذارید

هر کس در جهاد به راه خدا کشته شود یا فاتح گردد زود باشد که او را در بهشت ابدی اجرعظیم دهیم.

وبلاگ و بالنجم هم یهتدون نوشت: اینجانب حسین علی نقی زاده فرزند اسدالله ساکن سه قریه نوق شهادت می دهم که جز خداوند یکتا خدایی نیست وحضرت محمد (ص) خاتم النبیین وفرستاده او وحضرت علی (ع) جانشین بلافصل پیامبر اسلام می باشد ویازده فرزند او امامان معصوم وبرحق می باشند و ولایت فقیه ادامه دهنده راه انبیا در زمان غیبت می باشد.

وصیت نامه خود را شروع می کنم از خدای بزرگ بی نهایت سپاسگزارم که به من لطف نمود وشرکت در لشکریان حق را نصیبم کرد واجر جهاد را به من عطا فرمود خدا را شکر می کنم بخاطر نعمات بی پایانی که به به ما عطا فرمود وما را به راه راست هدایت کرد ودر پایان این را ه شهادت را که فخر اولیا الله است نصیبم نمود.

بعد سفارشی چند به شما امت ومردم می کنم ای مردم هیچگاه امام را تنها نگذارید که امام فرزند خلف امام حسین است وهیچگاه خط خونبار شهیدان را بدون رهرو نگذارید وهمواره ادامه دهنده راهشان باشید مردم به خانواده های اسرا ومفقودین وشهدا احترام بگذارید که این ها وارثان انقلاب هستند .

شهید حسین علی نقی زاده-رفسنجان-خانه خشتی (2)

پدر ومادرم امیدوارم مرا بحل نمایید و از خطا واشتباهاتی که در طول زندگی ام داشته ام در گذرید از خواهران وبرادرانم می خواهم که مرا ببخشند،امروز حسین زمان در برابرتمامی کفر زمان ( یزید ) روبرو شده وندای هل من ناصر حسین بلند است هر کس که به یاری حسین (ع) بشتابد او را یاری کنید.

به تکلیف خود عمل نموده وهر کس در این راه سستی وکاهلی کند فردای قیامت در نزد خدای تبارک وتعالی روسیاه خواهد بود .

امروز عاشقان حسین جبهه ها را با خون خود عطر آگین نموده انداینان درس فداکاری واستقامت وگذشت وصبر را از اقایشان امام حسین اموخته اندکه اینگونه در راه دفاع از حیثیت اسلام سر از پا نمی شناسند وهمان شعار حسین را بر لب دارند که « ان کان دین محمد لم یستقم الا بقتلی فیا سیوف خذینی »اگر دین جدم جز با کشتن من پایدار نمی ماند پس ای شمشیرها مرا دریابیدوامروز ای خدا تو خود شاهدی اگر جمهوری اسلامی که همان اسلام وپرچم ان است جز با کشته شدن من پایدار نمی ماند پس ای خمپاره ها تیربارها توپها وگلوله ها ی داغ واتشین مرا در یابید.

ای مردم مگر این دنیای ناچیز چه ارزشی دارد که اینگونه بدان چسبیده اید چرا در راه خدا به جهاد با کافران بر نمی خیزید ویا هنگامی که دعوت به جهاد می شوید به زمین می چسبید.

به خدا قسم فردا تک تک ماها در برابر قطره قطره خون شهیدان مسولیم وباید در حضور حضرت حق جواب بدهیم وان روز معلوم نیست چه جوابی داشته باشیم.

امروز روزی است که تمامی شرق وغرب به این اسلام می تازند و همه درک کرده اند که خطر مهمی که انها را تهدید می کند اسلام است بنابر این بر ان شده اند تا به هر وسیله ای که هست اسلام را نابود کنندکه البته این امری محال است وخداوند بزرگ خود حامی اسلام است وما هم وظیفه داریم که در طول زندگی مان دائما به ائمه وپیشوایان نگاه کنیم ورسم وراه چگونه زیستن را از انان بیاموزیم .

در پایان از کلیه همشهریها ودوستان وقومان وخویشان واشنایان طلب عفو وبخشش دارم وامیدوارم که مرا ببخشند واگر کسی چیزی از من طلب دارد به خانواده ام مراجعه کند وطلب خود را بگیرد
به امید پیروزی هر چه سریعتر جهان اسلام بر جهان کفر وظهور اقا امام زمان (ع) بار دیگر از زحمات پدر ومادرم نسبت به خود تشکر می کنم .

شهید حسین علی نقی زاده

پی نوشت : غواص گردان ۴۱۰ حضرت رسول (ص) شهید حسین علی نقی زاده سه روز بعد از نوشتن این وصیت نامه ،در تاریخ چهارم دیماه شصت وپنج در عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل امد ضمنا ایشان در پایان وصیت نامه اش نوشت « شهید حسین علی نقی زاده » وامضا کرد

برچسب ها:
خانه خشتی خط خونبار شهیدان را بدون رهرو نگذارید رفسنجان شهید شهید حسین علی نقی زاده شهید حسین علی نقی زاده-رفسنجان-خانه خشتی وبلاگ و بالنجم هم یهتدون
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان