معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

رفسنجان دارای بیشترین مؤسسات قرآنی در استان است

  • شناسه خبر: 42261
رفسنجان دارای بیشترین مؤسسات قرآنی در استان است

محمدعلی ابولی در جمع خبرنگاران شهرستان رفسنجان، توجه به فرمایشات رهبری در خصوص افزایش تعداد حافظان کل قرآن کریم در کشور را مهم تلقی کرد و افزود: در حال حاضر حافظ قرآن داریم اما تعداد آن ها کم است و باید افزایش یابد.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان دارای بیشترین مؤسسات قرآنی در استان است

به گزارش “خانه خشتی”، معاون مالی اداری اداره کل ارشاد استان کرمان اخذ مجوز تأسیس مؤسسات فرهنگی قرآنی را در جهت احیای این امر مأثر عنوان کرد و گفت: استان کرمان و شهرستان رفسنجان، پس از پایتخت، دارای بیشترین مؤسسات قرآنی در سطح کشور است.

وی اظهار داشت: افزایش مؤسسات قرآنی و پرورش و جذب قاربان و حافظان از برنامه های ارشاد به منظور توجه بیشتر به قرآن و عمل به آن است.

خبرنگاران به عنوان سفیران فرهنگی، به گسترش فرهنگ قرآنی توجه کنند

معاون مالی اداری اداره کل ارشاد استان کرمان در ادامه وظیفه خبرنگاران به عنوان سفیران فرهنگی را در گسترش فرهنگ قرآنی مهم برشمرد و افزود: مطبوعات و خبرنگاران در این راستا باید بسیجی وار عمل کنند و سر از پا نشناسند.

وی افزود: دشمن برای ایجاد اختلال در محاسبات ما از روش های متعدد وارد می شود؛ و وظیفه ما برای مقابله با دشمن، اطلاع رسانی دقیق و راهنمایی و هدایت مردم به منظور بهره گیری آنان از قران است.

محمد علی ابولی تأکید کرد: مبادا به گونه ای عمل کنیم تا دشمن که همان شیطان بزرگ است بر ما غلبه کند.

وی افزود: سستی در اراده ما را در مقابل دشمن مغلوب می کند و دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

معاون مالی اداری اداره کل ارشاد استان کرمان توجه به علوم قرآنی را راهی برای متوقف ساختن اهداف دشمن بیان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با انجام وظایف خود در راستای اهداف خود، به درستی بکوشیم.

برچسب ها:
حافظان کل قرآن خبرنگاران دشمن رفسنجان سفیران فرهنگی شیطان بزرگ فرهنگی قاریان قرآن کرمان معاون مالی اداری اداره کل ارشاد استان کرمان: موسسه قرآنی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان