فرمانده انتظامی رفسنجان: زن کیف قاپ رفسنجان دستگیر شد

  • شناسه خبر: 4226
فرمانده انتظامی رفسنجان: زن کیف قاپ رفسنجان دستگیر شد

به گزارش”خانه خشتی”: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: با تلاش مأموران آگاهی شهرستان رفسنجان یک زن کیف قاپ دستگیر و تحویل قانون شد. سید‌محمد رضایی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان  اظهار داشت: در پی مراجعه شخصی مبنی بر سرقت کیف و اسناد داخل آن، دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران پس از […]

خانه » رفسنجان » فرمانده انتظامی رفسنجان: زن کیف قاپ رفسنجان دستگیر شد

به گزارش”خانه خشتی”: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: با تلاش مأموران آگاهی شهرستان رفسنجان یک زن کیف قاپ دستگیر و تحویل قانون شد.

سید‌محمد رضایی فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان  اظهار داشت: در پی مراجعه شخصی مبنی بر سرقت کیف و اسناد داخل آن، دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یکسری تحقیقات پلیسی سر‌انجام سارق را که یک زن بود، دستگیر کردند.

رضایی خاطر‌ نشان کرد: محتویات داخل کیف ۳ میلیون ریال وجه‌نقد، یک عدد لپ‌تاپ و تعدادی اسناد و مدارک بوده است .

وی همچنین با اشاره به کشف دو خودروی سرقتی توسط مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان رفسنجان بیان داشت: خودروهای کشف شده یک دستگاه پراید و یک دستگاه وانت پیکان بودند که توسط مأموران این کلانتری کشف شدند.

رضایی از دستگیری سارقان سیم‌های برق خبر داد و تصریح کرد: سه سارق افغانی که اقدام به سرقت سیم‌های برق می‌کردند، توسط مأموران کلانتری ۱۲ دستگیر و پس از بازرسی از منزل ایشان ۱۰۰ کیلوگرم سیم سرقتی کشف شد و سارقان تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان به کشف بیش از ۷۰۰ لیتر گازوئیل که به صورت قاچاق حمل می‌شد، اشاره و بیان کرد: این مقدار گازوئیل از یک دستگاه تریلر در محور کبوتر‌خان کشف شد.

برچسب ها:
فرمانده انتظامی رفسنجان: زن کیف قاپ رفسنجان دستگیر شد
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان