استاندار کرمان:

سرمایه گذاری و کارآفرینی در زمره جهاد اقتصادی است

  • شناسه خبر: 42218
سرمایه گذاری و کارآفرینی در زمره جهاد اقتصادی است

استاندار کرمان: سرمایه گذاری و کارآفرینی در زمره جهاد اقتصادی است

خانه » آخرین اخبار » سرمایه گذاری و کارآفرینی در زمره جهاد اقتصادی است

به گزارش “خانه خشتی”، رزم حسینی از رفع مشکلات سرمایه گذاران با دستگاه های دولتی توسط استانداری خبر داد و گفت: ستاد مثلث توسعه ضمن هموارسازی مسیر سرمایه گذار، به عملیاتی شدن پروژه ها کمک می کند.

استاندار کرمان در نشست مشترک ستاد مثلث توسعه اقتصادی و شورای مشورتی رفسنجان، از اقدام استانداری کرمان برای تصحیح قوانین دست و پاگیر برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: این قوانین برای ۵۴ دستگاه اجرایی و به منظور توسعه کشور تدوین و به همه وزرا و نمایندگان مجلس ارائه شده است.

رزم حسینی قوانین مزاحم را مانع توسعه کشور بیان کرد و گفت: وجود شرایط پیچیده و نظام اداری بیمار که از قبل از انقلاب به ارث رسیده و پس از آن نیز خواسته یا ناخواسته به عدم توسعه یافتگی کشور کمک کرده، مشکلاتی برای پیشرفت ایجاد نموده است.

وی از حضور امام جمعه رفسنجان جهت امضای سند همکاری بین ستاد مثلث توسعه و سرمایه گذاران در رفسنجان ابراز خرسندی کرد و گفت: امضای امام جمعه در سند اقتصادی برای اولین بار در تاریخ کرمان بی سابقه است و اهمیت موضوع را نشان می دهد.

استاندار کرمان ادامه داد: اگر می خواهید کشور، استان و شهرتان آباد شود، باید امام جمعه به عنوان یک پیشتاز در صحنه حاضر شود؛ چرا که امضای ایشان موجب ایجاد روحیه و جدیت خواهد شد و حمایت ایشان را بیان می کند.

رزم حسینی خطاب به سرمایه گذاران گفت: کار شما در زمره جهاد اقتصادی است؛ سرمایه گذاری و کارآفرینی در ایران مقدس و جهادگونه است.

وی افزود: سرمایه گذار باید اراده کند و در این مسیر خسته نشود؛ ما نیز زمینه ای برای تسهیل امور وی فراهم می کنیم.

استاندار کرمان شرایط کشور را رو به بهبودی دانست و ادامه داد: در استان کرمان و در بخش غیر دولتی با جذب بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان سرمایه، موافقت نامه هایی در بخش های انرژی، صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی منعقد گردیده است که اگر ۱۰ درصد آن انجام شود، نتیجه ای معادل ۱۰ سال فعالیت در استان خواهد داشت.

رزم حسینی جلب اعتماد مردم را در جذب سرمایه گذاری حائز اهمیت دانست و گفت: در حال حاضر بالغ بر ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان درآمد در رفسنجان ایجاد می شود که متأسفانه جذب نشده و تبدیل به ساختمان و ویلا گردیده است.

وی استفاده از توانمندی مردم برای خلق ثروت جدید را مؤثر بیان کرد و گفت: همدلی ایجاد شده را بایستی غنیمت شمرد؛ چرا که این فضا به وحدت و پیشرفت شهرستان کمک می کند.

برچسب ها:
استاندار کرمان اقتصادی جهاد اقتصادی رفسنجان سرمایه گذاری شورای مشورتی کارآفرینی کرمان مثلث توسعه اقتصادی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان