نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

وجود همگرایی و آرامش سیاسی در رفسنجان، اقتصاد مقاومتی را عملی می کند

  • شناسه خبر: 42205
وجود همگرایی و آرامش سیاسی در رفسنجان، اقتصاد مقاومتی را عملی می کند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود هممگرایی، هم افزایی و ارامش سیاسی در رفسنجان، اقتصاد مقاومتی را عملی می کند.

خانه » آخرین اخبار » وجود همگرایی و آرامش سیاسی در رفسنجان، اقتصاد مقاومتی را عملی می کند

به گزارش “خانه خشتی”، حسین آذین اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبری را فرصت مغتنمی دانست که باید به آن جامه عمل پوشانید و افزود: شهرستان رفسنجان در جال حاضر وضعیت مناسبی دارد و تولید هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پول در سال، نشانگر آن است.

وی در نشست مشترک ستاد مثلث توسعه اقتصادی و شورای مشورتی توسعه شهرستان گفت: وجود همگرایی، هم افزایی و آرامش سیاسی در این شهرستان فرصت مناسبی است تا طبق فرمایشات رهبری، اقتصاد مقاومتی از مرحله کلامی خارج و به مرجله اقدام برسد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آینده نویدبخشی با حضور بخش خصوصی در انتظار رفسنجان است و برای برون رفت از مشکلات اقتصادی چاره ای جز تکیه بر ظرفیت های داخلی نداریم.

وی از تشکیل جلسات ستاد مثلث توسعه اقتصادی در رفسنجان ابراز امیدواری کرد و گفت: با ادامه این مسیر، ضمن برآوردن خواسته های مردم و توسعه اقتصادی، امکان اشتغالزایی برای بیش از ۱۲ هزار نفر را نیز فراهم خواهیم کرد.

برچسب ها:
اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی حسین آذین رفسنجان سفر استاندار کرمان به رفسنجان کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان