برنامه های پنج گانه استاندار کرمان در سفر یکروزه به رفسنجان

  • شناسه خبر: 42170
برنامه های پنج گانه استاندار کرمان در سفر یکروزه به رفسنجان

استاندار کرمان به رفسنجان سفر کرد.

خانه » آخرین اخبار » برنامه های پنج گانه استاندار کرمان در سفر یکروزه به رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی”، استاندارکرمان در سفر یکروزه خود به رفسنجان ضمن دیدار با خانواده شهید محمد حسین ایران نژاد و جانباز ۷۰ درصد سید جعفر حسینی، از مجموعه فرهنگی ورزشی خجسته آگاه (ویژه بانوان) بازدید کرد.

به گفته مجری طرح مجموعه فرهنگی ورزشی خجسته آگاه، این مجموعه عام المنفعه با دارا بودن فضاهای مجهز از قبیل استخر، سونا، جکوزی، سالن های بدنسازی، یوگا، دو سالن سینمای روباز و سرپوشیده و ۳۶ کلاس آموزشی ویژه بانوان در زمینی به مساحت ۳۸ هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان و با اشتغالزایی برای حداقل ۱۰۰ نفر، تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

رزم حسینی و هیئت همراه هم چنین از امور پژوهشی، تحقیقاتی و عمرانی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان از قبیل اتاقک رشد هوشمند (آگروترون)، دستگاه هوشمند اندازه گیری الکترونیکی، گیاهان تکثیر شده بوسیله اصلاح نژاد در آزمایشگاه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی، آزمایشگاه کشت بافت، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه در دانشکده کشاورزی، فعالیت های پژوهشی و تقاضامحور، ساخت آفت کش های مورد نیاز در بخش کشاورزی دیدن کردند.

ایشان پس از قرائت فاتحه در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه، سرانجام با حضور در جلسه مثلث توسعه اقتصادی شهرستان، به بیان راهکارها و رفع موانع طرح های عملیاتی رفسنجان پرداختند.

پایان بخش این سفر، با اقامه نماز جماعت و صرف افطاری در مجموعه هتل باغ رفسنجان همراه بود.

برچسب ها:
استاندار کرمان جانباز دانشگاه ولیعصر رفسنجان شهدای گمنام شهید ایران نژاد کرمان مجموعه خجسته آگاه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان