فرماندار رفسنجان در جلسه شورای مشورتی شهرستان:

سرمایه گذاری موفق نیازمند کار تخصصی و عالمانه است

  • شناسه خبر: 42029
سرمایه گذاری موفق نیازمند کار تخصصی و عالمانه است

فرماندار رفسنجان گفت: اگر قرار است سرمایه ای هزینه شود باید بصورت تخصصی در مسیر صحیح قرار گیرد تا موفق گردد.

خانه » آخرین اخبار » سرمایه گذاری موفق نیازمند کار تخصصی و عالمانه است

به گزارش خبرنگار”خانه خشتی”، حمید ملانوری در جلسه شورای مشورتی توسعه شهرستان رفسنجان، با عرض تسلیت سالروز رحلت بانوی بزرگوار اسلام حضرت خدیجه (س) و با اشاره به آغاز حرکت جدی شهرستان در زمینه سرمایه گذاری و توسعه اظهار داشت: طی چند ماه گذشته در زمینه خارج کردن شهرستان از تک محصولی و ایجاد شغل حرکت هایی خوبی صورت گرفته و موفقیت هایی را در پی داشته است.

وی افزود: یکی از کارهای برجسته شهرستان حرکت به سمت ایجاد یک برنامه تخصصی برای جذب سرمایه گذار و قرار دادن آن در مسیر صحیح با همدلی مسئولین و مردم است که باید پیگیری شود.

ملانوری با تشریح ارکان مثلث توسعه شهرستان ، تسهیل و تسریع کردن امور سرمایه گذاری را ار اهداف اصلی این مثلث عنوان کرد و گفت: هر سرمایه و طرحی قبل از آنکه به چرخه ی اجرایی ورود یابد نیازمند بررسی و همفکری است تا اینکه بصورت منطقی و تخصصی به اجرا درآید واین کار را شورای مشورتی توسعه انجام خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: شوری مشورتی توسعه از شش عضو حقوقی و جمعی از اصحاب علم و پژوهش شهرستان و همچنین صنعتگر، کارآفرین و کشاورز موفق و دو نفرفعال گردشگری و دو نفر از فرهیختگان دانشگاهی تشکیل شده است.

وی شناسایی تنگاها و محدودیت های توسعه، معرفی توانمندی های اقتصادی با استفاده از ابزارها، بهره گیری از ظرفیت رسانه ای، افزایش آگاهی عمومی در اهمیت و جایگاه توسعه و شناسایی و جذب سرمایه گذار را از وظایف این شورا عنوان کرد و تصریح کرد: بسیار اتفاق می افتد که افرادی با انگیزه دست به سرمایه گذاری عظیم می زنند و پس از مدتی به علت کار غیر عالمانه با شکست مواجه می شوند اگر قرار است سرمایه ای هزینه شود باید بصورت تخصصی در مسیر صحیح قرار گیرد تا موفق گردد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تخصص خانه خشتی رفسنجان سرمایه گذاری عالمانه موفق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان