اختلافات شدید میان کاخ سفید و نتانیاهو لو رفت

  • شناسه خبر: 4191
اختلافات شدید میان کاخ سفید و نتانیاهو لو رفت

ژنرال جیمز جونز مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در سالهای ۲۰۰۹-۲۰۱۰ از اختلافات شدید میان کاخ سفید و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرده برداشت. به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن تایمز، ژنرال جیمز جونز با تاکید برکوتاهی نکردن واشنگتن در تامین امنیت اسرائیل، اعلام کرد سیاست های کاخ سفید برای مقابله با ایران کاملا […]

خانه » آخرین اخبار » اختلافات شدید میان کاخ سفید و نتانیاهو لو رفت

ژنرال جیمز جونز مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در سالهای ۲۰۰۹-۲۰۱۰ از اختلافات شدید میان کاخ سفید و نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن تایمز، ژنرال جیمز جونز با تاکید برکوتاهی نکردن واشنگتن در تامین امنیت اسرائیل، اعلام کرد سیاست های کاخ سفید برای مقابله با ایران کاملا درست و منطقی است و نباید برای این موضوع از تل آویو عذرخواهی کند.

ژنرال جونز گفت: واشنگتن در سطح بسیار بالایی امنیت اسرائیل را تامین کرده و هیچ دلیلی برای عذرخواهی برای کوتاهی در این موضوع وجود ندارد.

وی گفت تهران هیچ کاری را انجام نمی دهد مگر اینکه مجبور به انجام آن شود.

اظهارات این مقام سابق آمریکا به روشنی وجود اختلافات شدید میان کاخ سفید و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل را در نحوه تعامل و برخورد با برنامه اتمی ایران نشان می دهد.

ژنرال جونز در پاسخ به سوالی درباره امکان حمله نظامی آمریکا به ایران ابراز تردید کرد. وی گفت فکر نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهد.

هفته گذشته نتانیاهو اعلام کرده بود غرب در مذاکرات استانبول به ایران هدیه بزرگی اعطا کرده است چرا که از این کشور درخواست نکرده است برنامه غنی سازی اورانیوم خود را متوقف کند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان