امام جمعه رفسنجان:

صرفه جویی ۱۵ درصدی در آب و برق راه برون رفت از بحران آب و برق است

  • شناسه خبر: 41835
صرفه جویی ۱۵ درصدی در آب و برق راه برون رفت از بحران آب و برق است

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر ۱۵ درصد در صرفه جویی آب و برق رعایت کامل را انجام دهیم می‌توانیم مشکل بحران آب و برق را در تابستان پشت سر بگذاریم.

خانه » آخرین اخبار » صرفه جویی ۱۵ درصدی در آب و برق راه برون رفت از بحران آب و برق است

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر ۱۵ درصد در صرفه جویی آب و برق رعایت کامل را انجام دهیم می‌توانیم مشکل بحران آب و برق را در تابستان پشت سر بگذاریم.
به گزارش “خانه خشتی”، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در رفسنجان افزود : مشکل کم آبی در همه جا وجود دارد و بهتر است که افراد به طور شایسته به نحوی صرفه جویی کنند که همگان بتوانند از این نعمت الهی استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه ما نیازمند خیران قرآنی هستیم و در این زمینه زیر‌ساخت‌ها فراهم است تصریح کرد :  تهمت و افترا از گناهانی است که به سختی بخشیده می‌شود و در آن دو گناه غیبت و دروغگویی نهفته است و امام صادق (ع) فرمودند ” کسی که تهمت می‌زند قلبش از ایمان تهی است و ایمان در قلب او آب می‌شود” .
رمضانی پور ماه رمضان  را ماه مغفرت و بخشش دانست و خاطر ‌نشان کرد : هر کس در این ماه پر فضیلت یک آیه از قرآن بخواند به مانند تلاوت ختم کل قرآن نائل آمده است.
وی تاکید کرد : در این ماه از فضایل آن بهره مند شوید چرا که انسان در این ماه به میهمانی خداوند تبارک و تعالی دعوت شده و توبه از بزرگترین گناهان مورد بخشش وی واقع می شود و برای انجام  کوچکترین عمل صالح چندین برابر ثواب برای او نوشته می شود..
رمضانی‌ پور وفات حضرت خدیجه (س) را که نخستین بانوی ولایت مدار و با ایمان است را تسلیت گفت و افزود :  وی تنها زنی بود که تمام اموال خود را در راه اسلام انفاق کرد.
امام جمعه رفسنجان  بیان کرد : دشمنی آمریکا از سال‌ها پیش بر ما روا است‌ و می توان به نمونه های آن یعنی مسدود کردن دارایی‌های ایران در سال ۵۹ ، بمباران هواپیمای مسافربری در سال ۶۷ و ده‌ها نمونه دیگر اشاره کرد.
وی ادامه داد: هنوز پس از کشته شدن بیش از ۲۹۰ نفر از هموطنان ما در حادثه هواپیمایی، این کشور از ملت ما عذرخواهی نکرده است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی خانه خشتی رفسنجان رفسنجان صرفه جویی 15 درصدی در آب و برق راه برون رفت از بحران آب و برق است نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان