رییس اتحادیه صنف خواربار فروشان و عطاری شهرستان رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی:

تلاش کرده ایم با عرضه کالای با کیفیت، رضایت شهروندان را فراهم کنیم

  • شناسه خبر: 41792
تلاش کرده ایم با عرضه کالای با کیفیت، رضایت شهروندان را فراهم کنیم

نمایشگاه ضیافت ماه رمضان از هشتم تیرماه آغاز به کار نموده است و تاکنون با استقبال مردم زیادی رو به رو شده است. به گزارش “خانه خشتی”، این نمایشگاه به همت اتحادیه صنف خواربار فروشان و عطاری شهرستان رفسنجان و با همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن اقدام به عرضه مواد غذایی در […]

خانه » آخرین اخبار » تلاش کرده ایم با عرضه کالای با کیفیت، رضایت شهروندان را فراهم کنیم

نمایشگاه ضیافت ماه رمضان از هشتم تیرماه آغاز به کار نموده است و تاکنون با استقبال مردم زیادی رو به رو شده است.

به گزارش “خانه خشتی”، این نمایشگاه به همت اتحادیه صنف خواربار فروشان و عطاری شهرستان رفسنجان و با همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن اقدام به عرضه مواد غذایی در ماه مبارک رمضان نموده است.

به گفته رییس اتحادیه صنف خواربار فروشان و عطاری شهرستان رفسنجان، در این نمایشگاه کلیه اجناس با نرخ پایین تر عرضه می شود.

سید احمد حسینی از ورود اجناس با کیفیت در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: کلیه اجناس با کیفیت و قیمت روی کالا به شهروندان ارائه شده است.

مسئول بازرسی نمایشگاه نیز از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، به غرفه بازرسی واقع در نمایشگاه ضیافت مراجعه نمایند.

امیر شریفی افزود: قیمت ها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از بازار بیرون است و بازرسی نمایشگاه به طور مداوم به بررسی این امر می پردازد.

نمایشگاه ضیافت تا ۲۲ تیر ماه با عرضه مواد غذایی از جمله حبوبات، شکر، برنج، مرغ و گوشت منجمد، سبزیجات و میوه های تازه در اختیار شهروندان رفسنجانی می باشد.

امیر شریفی مسئول بازرسی نمایشگاه ضیافت رفسنجان1

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان رییس اتحادیه صنف خواربار فروشان و عطاری شهرستان رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی: عطاری ماه رمضان مواد غذایی نمایشگاه ضیافت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان