گلوی عیش آباد خشک شده است/ مسئولین روزه سکوت گرفته اند

  • شناسه خبر: 41717
گلوی عیش آباد خشک شده است/ مسئولین روزه سکوت گرفته اند

با گذشت ۱۱ روز از تابستان، مردم روستای عیش آباد از نعمت آب محروم هستند و برخی خانه ها ساعت های متمادی بدون آب به سر می برند و کسی پاسخگوی کمبود آب روستا نیست.

خانه » آخرین اخبار » گلوی عیش آباد خشک شده است/ مسئولین روزه سکوت گرفته اند

با گذشت ۱۱ روز از تابستان، مردم روستای عیش آباد از نعمت آب محروم هستند و برخی خانه ها ساعت های متمادی بدون آب به سر می برند و کسی پاسخگوی کمبود آب روستا نیست.

به گزارش “خانه خشتی”، با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان، و با وجود پیگیری های مکرر دهیار و مردم روستا، تاکنون هیچ گونه اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است و مردم عیش آباد این روزها روزه بی آبی می گیرند؛ حتی وجود این مشکل مهاجرت مردمان روستا را در پی داشته است که باید برای آن چاره ای اندیشید.

دهیار روستای عیش آباد رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما از جیره بندی آب در این روستا خبر داد و گفت: با آغاز تابستان آب منازل روستا جیره بندی شده است و از ساعت ۳ بعد از ظهر تا صبح روز بعد آب نداریم.

جواد غلامی افزود: با وجود طولانی بودن روزهای تابستان و آغاز ماه رمضان این مشکل دوچندان شده است.

وی از خلف وعده مسئولین اداره آب و فاضلاب روستایی شکایت کرد و اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، معین گردید تأمین آب روستا و شبکه گذاری به ۵۰۰ میلیون تومان هزینه نیاز دارد که در حال حاضر اداره آب روستایی توانایی پرداخت این مبلغ را ندارد.

غلامی ادامه داد: با وجود پیگیری های فراوان، هیچ اقدامی از سوی مسئولین مربوطه صورت نگرفته است و باید اقدامی اساسی انجام شود.

وی خطاب به مسئولین، از آن ها خواست اگر وعده ای می دهند، به آن عمل کنند و مدام به سال های بعد نیندازند؛ چرا که خلف وعده آن ها موجب بی اعتمادی ما در میان مردم می شود.

دهیار عیش آباد در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر ساماندهی کوره های ذغال سوز که بارها از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی شده است، گفت: این کوره ها در حال حاضر به فعالیت خود ادامه می دهند و با توجه به ارسال نامه به بخشداری، محیط زیست و فرمانداری، هنوز پاسخی دریافت نگردیده است.

روستای عیش آباد رفسنجان ۱۴۰۰ نفر جمعیت دارد که در ایام تابستان به دلیل مشکل کمبود آب با مهاجرت اهالی روبه رو شده است.

برچسب ها:
آب بی آبی جوادغلامی خانه خشتی خلف وعده مسئولین رفسنجان روزه بی آبی روزه سکوت روستا عیش آباد ماه رمضان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان