رییس اداره پست رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی:

۹۵ دفتر دولتی و خدمات ارتباطی ماهیانه ۳۰ هزار مرسوله پستی را در رفسنجان توزیع می کنند

  • شناسه خبر: 41704
۹۵ دفتر دولتی و خدمات ارتباطی ماهیانه ۳۰ هزار مرسوله پستی را در رفسنجان توزیع می کنند

رییس اداره پست رفسنجان گفت: ۹۵ دفتر دولتی و خدمات ارتباطی توزیع ۳۰ هزار مرسوله پستی را در رفسنجان به عهده دارند.

خانه » آخرین اخبار » ۹۵ دفتر دولتی و خدمات ارتباطی ماهیانه ۳۰ هزار مرسوله پستی را در رفسنجان توزیع می کنند

رییس اداره پست رفسنجان گفت: ۹۵ دفتر دولتی و خدمات ارتباطی توزیع ۳۰ هزار مرسوله پستی را در رفسنجان به عهده دارند.

به گزارش “خانه خشتی”، رییس اداره پست رفسنجان در گفتگو با خبرنگار ما از وجود ۵ دفتر پست دولتی و ۹۰ دفتر خدمات ارتباطی شهری و روستایی در رفسنجان خبر داد و گفت: علاوه بر اداره پست مرکزی در رفسنجان، دفاتر دولتی در انار، کشکوئیه، صفائیه، بهرمان و سرچشمه نیز فعالیت می کنند.

محمودی تعداد دفاتر پستی شهری را ۲۵ تا اعلام کرد و گفت: علاوه بر این، ۶۵ دفتر خدمات ارتباطی روستایی به انجام کلیه خدمات پستی می پردازند.

وی از انجام ۷۰ نوع خدمات پستی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: رفسنجان بیشترین مرسولات پستی را در سطح استان کرمان داراست و مهم ترین خدمات پستی انجام شده، پست پیشتاز، پست ویژه، پست تصویری و خرید اینترنتی می باشد که در این میان سهم خرید اینترنتی در رفسنجان به عنوان بیشترین استقبال کننده، ماهیانه به ۳ هزار و ۵۰۰ نیز می رسد.

رییس اداره پست رفسنجان توزیع کارت سوخت، کارت پایان خدمت و گذرنامه را از دیگر خدمات این مرکز عنوان کرد و افزود: ماهیانه ۳۰ هزار پاکت و بسته در سطح شهرستان رفسنجان توزیع می شود.

محمودی از مردم خواست در نوشتن نشانی، کد پستی و کد ملی دقت لازم را داشته باشند تا مرسوله پستی به سرعت توزیع و از برگشت آن خودداری شود.

خرید اینترنتی با دقت انجام شود

وی ادامه داد: شهروندان هنگام انجام خریدهای اینترنتی و تبلیغاتی به امنیت خرید خود توجه کنند و درصورت نیاز، و پس از دقت لازم، اقدام به خرید اینترنتی کنند.

محمودی اضافه کرد: برای افزایش ضریب امنیتی در خریدهای اینترنتی با مراجعه به پورتال اداره پست به نشانی www.post.ir ضمن ایجاد ایمیل پستی و فعالسازی آن، از امنیت بیشتری در خرید خود بهره مند خواهید شد.

وی مهم ترین نقش پست را در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، حفظ محیط زیست عنوان کرد و اظهار داشت: برای جلوگیری از هدررفت زمان و انرژی استفاده از پست ضرورت می یابد.

رییس اداره پست رفسنجان هم چنین از افتتاح ساختمان جدید این مرکز در روز جهانی پست خبر داد و تصریح کرد: ۹۵ درصد عملیات ساختمانی پیش رفته است و با وعده های اخذ شده و جذب اعتبار، امیدواریم در روز ۱۷ مهر ماه سال جاری مصادف با روز جهانی پست، از ساختمان جدید رونمایی کنیم.

محمودی گفت: در حال حاضر ۲۵ پرسنل در اداره پست مرکزی مشغول به کار هستند که از این تعداد،۱۰ پستچی موتوری به همراه یک خودرو برای ارسال امانات و بسته ها فعالیت می کنند.

کد پستی در روستاها بهنگام سازی شده است

وی هم چنین از طرح نصب پلاک کدپستی در روستاها خبر داد و گفت: این طرح که با همکاری دهیاری ها در روستاها آغاز شده است، کلیه اطلاعات پستی منازل را در اختیار دارد و برای بهنگام سازی کدپستی انجام می شود که به زودی در شهر رفسنجان نیز با همکاری شهرداری شروع می شود.

محمودی ارائه کارت شناسایی هنگام دریافت بسته پستی را ضروری دانست و گفت: مأمور پست موظف است هنگام تحویل مرسولات کارت شناسایی و امضا دریافت کند.

رییس اداره پست رفسنجان امکان رهگیری مرسولات از طریق پورتال رسمی اداره پست میسر بیان کرد و افزود: با ورود کد رهگیری مرسوله در قسمت مربوطه در سایت اداره پست، تمامی مراحل ارسال و دریافت مرسوله از زمان ارسال تا هنگام دریافت قابل رویت خواهد بود.

 

برچسب ها:
اداره پست رفسنجان بسته پست پست پیشتاز پلاک خانه خشتی دفتر خدمات ارتباطس رفسنجان کدپستی کدملی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان