آغاز عملیات جدید در ماه مبارک رمضان:

اعتماد سازی با پخش دعا، نیایش و اذان در شبکه های ماهواره ای

  • شناسه خبر: 41689
اعتماد سازی با پخش دعا، نیایش و اذان در شبکه های ماهواره ای

شبکه های فارسی زبان ماهواره با پخش اذان و دعا و پخش تصاویرسنتی و مذهبی در ماه مبارک رمضان سعی در اعتماد سازی دارند در حالیکه نرویج بی حجابی و بی عفتی، ارتباط های غیر مجاز قبل از ازدواج، خیانت به همسر و … هدف اصلی و پشت پرده ماهواره است.

خانه » آخرین اخبار » اعتماد سازی با پخش دعا، نیایش و اذان در شبکه های ماهواره ای

 

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه رفسنجان گفت: شبکه های فارسی زبان ماهواره با پخش اذان و دعا و پخش تصاویرسنتی و مذهبی در ماه مبارک رمضان سعی در اعتماد سازی دارند در حالیکه ترویج بی حجابی و بی عفتی، ارتباط های غیر مجاز قبل از ازدواج، خیانت به همسر و … هدف اصلی و پشت پرده ماهواره است.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، احمد مرادی زاده در همایش ائمه جمعه و جماعات، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه مقاومت رفسنجان اظهار داشت: امروز دشمن در حال برداشت محصول خود در جنگ نرم می باشد و پرونده های انبوه جرم و طلاق در دادگاه ها گواه این سخن است.

وی دو روش فرهنگ سازی و سلبی را به عنوان راه های مقابله با آسیب ها ماهواره برشمرد و گفت: نتایج در چند سال اخیر نشان داده است که برخوردهای سلبی نتیجه ی چندانی را در بر نداشته است.

P1170948

مرادی تصریح کرد: امروز فرهنگ سازی در استفاده از ماهواره با مطرح کردن بحث های اجتماعی و بیان خطرات سوء آن در جامعه ، می تواند نتیجه ی موثرتری را داشته باشد.

وی ماه مبارک رمضان را زمان آغازموج اول روشنگری در بحث آسیب های اجتماعی ماهواره برشمرد و گفت: موج دوم این روشنگری با شروع مدارس و دانشگاه ها در مهرماه و ماه های محرم و صفر اغاز خواهد شد و از فضای حضور مردم و جوانان در محافل با کمک ائمه جمعه و جماعات  استفاده می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در جمع جوانان بر دو موضوع تاکید دارند یکی تلاوت قران و دیگری مطالعه تاریخ اما نه بصورت کورکورانه بلکه آنگونه که خود را در جای تک تک شخصیت های تاریخی قرار دهند، با نگاهی به تاریخ می بینیم که دشمن به دنبال کم کردن و حتی از بین بردن غیرت دینی ماست.

وی مخاطبان ماهواره در سه دسته تقسیم بندی کرد و افزود: دسته ی اول کسانی هستند که گوش به فرمان ماهواره شدند و حتی حاضرند با دستور او به خیابان ها بیایند مانند آنچه که در فتنه ۸۸ مشاهده شد.

مردای ادامه داد: دسته ی دوم عده ای از افراد متدین جامعه هستند که بر اثر تبلیغات سوء، خوشبینانه به ماهواره نگاه می کنند در حالیکه از آسیب هایی که این دستگاه بر سر خانواده می اورد غافلند.

P1170942

وی از دسته دوم با عنوان قشر خاکستری یاد کرد و گفت: بیشترین جمعیت مخاطب این قشر هستند که نیاز به روشنگری دارند و عده سوم هم آنهایی هستند که به حضور ماهواره نه گفتند.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه رفسنجان  خاطر نشان کرد: شبکه های فارسی زبان ماهواره با پخش اذان و دعا و پخش تصاویرسنتی و مذهبی در ماه مبارک رمضان سعی در اعتماد سازی دارند در حالیکه نرویج بی حجابی و بی عفتی، ارتباط های غیر مجاز قبل از ازدواج، خیانت به همسر و … هدف اصلی و پشت پرده ماهواره است.

وی در بخش دیگری از سخنانش هماهنگی و تعامل موثربین ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و بسیج را هدف  برگزاری این همایش عنوان کرد و گفت: تقویت جایگاه مسجد و فراهم شدن زمینه انجام فعالیتهای مساجد از دیگر اهداف برپایی این همایش است .

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اعتماد سازی خانه خشتی رفسنجان شبکه های ماهواره ای فارسی 1
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان