فرماندار رفسنجان:

ماه مبارک رمضان موقعیت مناسبی برای یک برنامه خاص در زمینه فرهنگی است

  • شناسه خبر: 41671
ماه مبارک رمضان موقعیت مناسبی برای یک برنامه خاص در زمینه فرهنگی است

فرماندار رفسنجان گفت: مردم ما مردمی معتقد ، دین دار و ارزشی هستند و این ماه زمینه مناسبی است که علماء با مطرح کردن احکام شرعی به مشکلات اجتماعی و فرهنگی بپردازند. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری در جلسه هم اندیشی ائمه جماعات، هیئت امنا و کانون های مساجد رفسنجان، رسالت انبیاء و اولیاء را […]

خانه » اجتماعی » ماه مبارک رمضان موقعیت مناسبی برای یک برنامه خاص در زمینه فرهنگی است

فرماندار رفسنجان گفت: مردم ما مردمی معتقد ، دین دار و ارزشی هستند و این ماه زمینه مناسبی است که علماء با مطرح کردن احکام شرعی به مشکلات اجتماعی و فرهنگی بپردازند.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حمید ملانوری در جلسه هم اندیشی ائمه جماعات، هیئت امنا و کانون های مساجد رفسنجان، رسالت انبیاء و اولیاء را اصلاح جامعه عنوان کرد و افزود: با استفاده از دستورات دینی و شرعی، امور جامعه را به سمت و سویی هدایت کنیم که مسیر رشد مردم فراهم شود.

وی با اشاره به رسالت تبلیغی علماء که تلاش برای جامعه رو به رشد است اظهار داشت: در تعالیم دینی با اصلاح جامعه فرهنگ جامعه اصلاح می شود، زیرا با اصلاح رفتار انسان مسیر جامعه روشن و به سعادت ختم می گردد.

ملانوری ایام ماه مبارک رمضان را موقعیت مناسبی برای یک برنامه خاص در باب فرهنگی دانست و گفت: مردم ما مردمی معتقد ، دین دار و ارزشی هستند و این ماه زمینه مناسبی است که علماء با مطرح کردن احکام شرعی به مشکلات اجتماعی و فرهنگی بپردازند.

وی با بیان اینکه مساجد بزرگترین پایگاه اجتماعی است خاطر نشان کرد: در ماه رمضان اجتماعات مردمی افزایش می یابد و وظیفه روحانیون این است که برنامه های تبلیغی خود را بیان نمایند.

برچسب ها:
تفسیر کتاب سوره نور جلسه هم اندیشی ائمه جماعات و هیئت امنا خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان