نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو اختصاصی با "خانه خشتی":

فتنه ی داعشی ها در عراق در دیگ انگلیسی ها پخت و پز می شود

  • شناسه خبر: 41615
فتنه ی داعشی ها در عراق در دیگ انگلیسی ها پخت و پز می شود

نماینده مردم اردبیل، نمین، سرعین در مجلس شورای اسلامی از تروریست های داعش به عنوان انسان های جاهل ، متعصب و جنایتکار یاد کرد و گفت: اینها جاهل هستند از این جهت که معرفت دینی، سیاسی و انسانی ندارند و اگر موقعیت امروز جهان اسلام را می شناختند دست به چنین جنایتهایی نمی زدند.

خانه » آخرین اخبار » فتنه ی داعشی ها در عراق در دیگ انگلیسی ها پخت و پز می شود

نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه ی داعشی ها در عراق در دیگ انگلیسی ها پخت و پز می شود، یک عده تروریست شارلاتان با مردمی که می خواهند سرنوشت حکومت خود را تعیین کنند، سر جنگ دارند.

منصور حقیقت پور در گفت و گوی اختصاصی با “خانه خشتی” اظهار داشت: به فرموده ی رهبر فرزانه انقلاب به طور قطع جنگ امروز عراق جنگ شیعه و سنی نیست ، مسلمانان شیعه و سنی سالهای سال با صلح و آشتی در کنار هم زندگی کرده اند.

وی افزود: این دعوایی است که در دیگ انگلیسی ها پخت و پز می شود، این یک فتنه گری آشکاراست در واقع یک عده تروریست شارلاتان با مردمی که می خواهند سرنوشت حکومت خود را تعیین کنند، سر جنگ دارند.

حقیقت پور نیروهای تروریستی در عراق را وابسته به عربستان و انگلستان دانست و گفت: اینها نمی خواهند تا سوریه و عراق تبدیل به مدلی از مردم سالاری دینی شوند.

وی تصریح کرد: حامیان تروریسم در دنیای امروز مدعیان دروغین حقوق بشر هستند، هیچ مکتبی بهتر از اسلام نتوانسته است تا به حقوق بشر و حتی حقوق حیوانات احترام بگذارد، این مدعیان دروغ گویی که دم از حقوق بشر میزنند باید پاسخ دهند که این چه حقوق بشری است که مردم عراق، سوریه و افغانستان را به خاک و خون می کشید، این چیزی جز تجاوز به حقوق بشر نیست .

نماینده مردم اردبیل، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از تروریست های داعش به عنوان انسان های جاهل ، متعصب و جنایتکار یاد کرد و گفت: اینها جاهل هستند از این جهت که معرفت دینی، سیاسی و انسانی ندارند و اگر موقعیت امروز جهان اسلام را می شناختند دست به چنین جنایتهایی نمی زدند.

وی خاطر نشان کرد: امروز عراق در یک آرامش نسبی به سر می برد و امیدواریم در آینده تکمیل شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اختصاصی انگلیسی ها خانه خشتی داعش رفسنجان منصور حقیقت پور نائب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با "خانه خشتی":
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان