گفتگو با مدیر عامل شرکت کوثر کویر (ترددیلا):

برگه ذرت، اولین و سالم ترین میان وعده تولید شده در رفسنجان

  • شناسه خبر: 41553
برگه ذرت، اولین و سالم ترین میان وعده تولید شده در رفسنجان

برگه ذرت، اولین و سالم ترین میان وعده تولیده شده در رفسنجان می باشد. مدیر عامل شرکت کوثر کویر (ترددیلا) در گفتگو با خبرنگار”خانه خشتی“، اظهار داشت: برگه ذرت (چیپس ذرت) ترددیلا اولین و سالم ترین میان وعده ای است که با سرمایه اولیه یک میلیارد تومان در ایران، فعالیت می کند. فریبا مرتضوی تعداد […]

خانه » آخرین اخبار » برگه ذرت، اولین و سالم ترین میان وعده تولید شده در رفسنجان

برگه ذرت، اولین و سالم ترین میان وعده تولیده شده در رفسنجان می باشد.

مدیر عامل شرکت کوثر کویر (ترددیلا) در گفتگو با خبرنگار”خانه خشتی“، اظهار داشت: برگه ذرت (چیپس ذرت) ترددیلا اولین و سالم ترین میان وعده ای است که با سرمایه اولیه یک میلیارد تومان در ایران، فعالیت می کند.

فریبا مرتضوی تعداد پرسنل مشغول بکار در این مجموعه را ۵۰ نفر عنوان کرد و گفت: روزانه ۶۰۰ کارتن برگه ذرت و ۳۰۰ کارتن پاپ کرن تولید می شود.

وی افزود: این چیپس بدون مواد نگهدارنده و با جذب روغن کم، نسبت به سیب زمینی سالم تر است و با توجه به تفاوت و خواص ویژه ذرت در مقایسه با سیب زمینی این اسنک به عنوان پر فروش ترین میان وعده حال حاضر اروپا مطرح می باشد.

مدیرعامل شرکت در مورد برند ترددیلا در ادامه گفت: برگه ذرت دارای طعم های مختلف از جمله مکزیکی، پنیری، کنجدی و موسیر می باشد که در تهیه آن از مواد کاملاً طبیعی استفاده می شود.

فریبا مرتضوی خاطر نشان کرد: این محصولات به شهرهای تهران، شیراز ، اصفهان و کرمان ارسال می شود و قصد داریم صادرات به عراق را نیز آغاز کنیم.

ترددیلا رفسنجان 1

برچسب ها:
برگه ذرت پاپ کرن ترددیلا چیپس ذرت رفسنجان سیب زمینی فریبا مرتضوی کوثرکویر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان