هک شدن حساب‌های مردم را پیگیری می‌کنیم

  • شناسه خبر: 4152
هک شدن حساب‌های مردم را پیگیری می‌کنیم

پورمحمدی با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی به حک شدن حساب بانکی برخی از مردم گفت: به طور حتم عوامل این تخلف را شناسایی کرده و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد. به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام پورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا سکوت وزارت امور […]

خانه » سیاسی » هک شدن حساب‌های مردم را پیگیری می‌کنیم

پورمحمدی با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی به حک شدن حساب بانکی برخی از مردم گفت: به طور حتم عوامل این تخلف را شناسایی کرده و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گزارش «خانه خشتی»به نقل از  باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام پورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا سکوت وزارت امور خارجه موجب گستاخی مقامات اماراتی در اظهارات خود نشده گفت: حرفهای مقامات اماراتی اصلا ارزش و اهمیتی ندارد؛ زیرا حرف هایی بی ربط و بچه گانه بوده و در روابط بین المللی نیز این مطالب شناخته شده است. بنابراین نباید به این مسائل زیاد توجه کنیم؛ اما دستگاه دیپلماسی در جاهای حساس باید با قدرت و جسارت وارد شده و وظیفه خود را بدرستی انجام دهد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جواب به این سوال که آیا حک شدن حساب های مردم با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه رسیدگی می شود، اظهار داشت: این موضوعی حساس است و امنیت، حقوق عمومی، سرمایه ها، دارایی اموال و پول مردم باید از حمایت جدی برخوردار باشد. لذا این حادثه موجب نگرانی شده و حرف ها و ادعاهای مختلفی وجود دارد.

پورمحمدی ادامه داد: با توجه به دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی به این امر، به طور حتم عوامل این تخلف را شناسایی می کنیم و نتیجه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به برخی خبرها مبنی برحضور وی بعنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ تصریح کرد: حرف های مربوط به این موضوع درحال حاضر مناسب نیست.

وی درباره تخلفات دانشگاه آزاد نیز گفت: رئیس جدید دانشگاه آزاد باید موارد مربوطه را پیگیری کند که اگر اموالی کم و زیاد شده رسیدگی شود؛ زیرا آنجا حکم موسسه عمومی را دارد با هویت قوانین خصوصی؛ و اگر چنانچه موسسه دولتی بود، ما دخالت می کردیم و حتی اگر نهاد عمومی قید شده در قانون بود باز هم حق دخالت داشتیم؛ ولی الآن هیئت امنا مسئول است و مدیریت جدید دانشگاه آزاد می تواند بازرسی خود را بفرستد و در صورت رخ دادن سوء استفاده و فساد، می توانند شکایت کنند که پول و امکانات و منابعی که از دانشگاه خارج شده را پیگیری کنند، درصورت انجام این شکایت وظیفه ماست که رسیدگی کنیم. اما فعلا از اینکه پرونده ای در قوه قضائیه دراین باره باشد اطلاعی ندارم و حداقل به سازمان ما مراجعه ای نشده است.

پورمحمدی با اشاره به قدرت اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در دستگیری عناصر تروریست وابسته به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: همانطور که بارها گفته ایم دستگاه اطلاعاتی و امنیتی ایران، مانند دستگاه نظامی آن، از اقتدار خوبی برخوردار است و این امنیت فراگیری که در کشور می بینیم ناشی از اقتدار، توانایی و کارشناسی دستگاه اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و نظامی ما است که این را هم از برکات انقلاب می دانیم که با تلاش های فرزندان این ملت و حمایت قاطبه ملت این دستاوردهای بزرگ بدست آمده و الآن جامعه اطلاعاتی جهان به توانایی های ارزشمند نظام اطلاعاتی امنیتی ما اذعان دارند. لذا مردم ما هم از محصول ارزشمند این کار که میوه و نعمت امنیت است بهره مند هستند.

برچسب ها:
حک شدن حساب‌هاي مردم را پيگيري مي‌کنيم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان