معرفی واحدهای صنعتی رفسنجان در آستانه روز صنعت و معدن:

شرکت آبرسانان کرمان، تنها تولید کننده لوله در رفسنجان/با تولید ۲۰ هزار تن لوله کلیه رقبای خود را پشت سر گذاشته ایم

  • شناسه خبر: 41461
شرکت آبرسانان کرمان، تنها تولید کننده لوله در رفسنجان/با تولید ۲۰ هزار تن لوله کلیه رقبای خود را پشت سر گذاشته ایم

شرکت آبرسانان کرمان، تنها تولید کننده لوله در رفسنجان می باشد. به گزارش “خانه خشتی”، مدیر عامل شرکت آبرسانان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما، به افزایش تولید شرکت تا ۲۰ هزار تن در سال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با دارا بودن ۸ خط تولید، توانایی تولید لوله های گاز و آب […]

خانه » آخرین اخبار » شرکت آبرسانان کرمان، تنها تولید کننده لوله در رفسنجان/با تولید ۲۰ هزار تن لوله کلیه رقبای خود را پشت سر گذاشته ایم

شرکت آبرسانان کرمان، تنها تولید کننده لوله در رفسنجان می باشد.

به گزارش “خانه خشتی”، مدیر عامل شرکت آبرسانان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما، به افزایش تولید شرکت تا ۲۰ هزار تن در سال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با دارا بودن ۸ خط تولید، توانایی تولید لوله های گاز و آب از سایز ۱۲ میلی متر تا ۴۰۰ میلی متر را داریم.

غلامحسین ابراهیمی مساحت کل کارخانه را ۴۵ هزار متر مربع عنوان کرد و اظهار داشت: هم اکنون با توجه به رعایت کیفیت محصولات، توانسته ایم مصرف لوله داخل ایران را تأمین می کنیم و کلیه رقبای خود در کشور را پشت سر گذاشته ایم.

وی استاندارد و حسن کار با کیفیت را از عوامل موفقیت کارخانه دانست و افزود: ۹۵ درصد تولیدات ما به مصرف دولت می رسد که برای استفاده در شرکت های گاز ایران، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و … مورد استفاده قرار می گیرد.

ابراهیمی توجه به استانداردهای آزمایشگاهی را از الزامی ترین بخش تولید خواند و گفت: تمامی آزمایشات مختلف علاوه بر مواد اولیه، بر روی مواد تولیدی نیز انجام می شود.

شرکت آبرسانان کرمان رفسنجان

برچسب ها:
آب و فاضلاب استاندارد جهاد کشاورزی رفسنجان شرکت آبرسانان کرمان شرکت گاز ایران کیفیت لوله وزارت نیرو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان