عکس/ نظر «آقا» درباره یک روستا

  • شناسه خبر: 41229
عکس/ نظر «آقا» درباره یک روستا

ستاد یادواره سرداران و ۷۰ شهید روستای نمونه گنجان و شهرستان رابر استان کرمان بر روی تابلویی نظر مقام معظم رهبری را چنین نگاشته اند: استان کرمان با داشتن روستاهایی مثل روستای گنجان، یک استان ممتاز است. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا، ستاد یادواره سرداران و ۷۰ شهید روستای نمونه گنجان و شهرستان […]

خانه » آخرین اخبار » عکس/ نظر «آقا» درباره یک روستا

ستاد یادواره سرداران و ۷۰ شهید روستای نمونه گنجان و شهرستان رابر استان کرمان بر روی تابلویی نظر مقام معظم رهبری را چنین نگاشته اند: استان کرمان با داشتن روستاهایی مثل روستای گنجان، یک استان ممتاز است.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از دانا، ستاد یادواره سرداران و ۷۰ شهید روستای نمونه گنجان و شهرستان رابر استان کرمان بر روی تابلویی نظر مقام معظم رهبری را چنین نگاشته اند: استان کرمان با داشتن روستاهایی مثل روستای گنجان، یک استان ممتاز است.

عکس/نظر «آقا» درباره یک روستا

 

 

 اگر از شهرستان کرمان به سمت جنوب، حدود ۱۷۰کلیومتر  طی نمائید به  شهرستان رابر می رسید. از اینجا به بعد از هرکسی سوال کنید جاده گنجان را نشانتان می دهند. جادهای زیبا پوشیده از درختان گردو و طبیعت زیباکه واقعا دل را می برد. بعد از گذشتن از روستاهای ننیز وسیه بنونیه و عبور از جاده ای پر پیچ خم از بین باغ ها و درختان گردو روستای پلکانی و زیبای گنجان چهره نمایی می کند. این روستادر بین کوههای که بیشتر سال پوشیده از برفند حصار شده است. مردمانی خون گرمی دارد که با عشق از روستایشان میگویند. گنجان دارای آب و هوای سرد و معتدل است که به خاطر هوای دلپذیرش در فصل بهار  پذیرای جمع کثیری از هم وطنان است این روستا نماد ایثار و مقاومت  و جانبازی است و ۷۰ شهید وبیش از ۲۰۰نفر جانباز و آزاده را تقدیم پایداری ایران زمین نموده است.
انتهای پیام/
برچسب ها:
عکس/ نظر «آقا» درباره یک روستا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان