لطفی مدیر عامل کارخاه قندانه رفسنجان:

وام و تسهیلاتی از دولت دریافت نکردیم/ با ۲ میلیارد تومان میزان مصرفی نبات و قند جنوب شرق را تأمین می کنیم

  • شناسه خبر: 41151
وام و تسهیلاتی از دولت دریافت نکردیم/ با ۲ میلیارد تومان میزان مصرفی نبات و قند جنوب شرق را تأمین می کنیم

فرماندار رفسنجان به همراه رئیس و مسئول روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس استاندارد، از کارخانه قندانه واقع در شهرک صنعتی رفسنجان بازدید نمود. مدیر عامل کارخانه قندانه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی” اظهار داشت: این کارخانه تنها کارخانه تولید قند است که بدون مواد افزودنی و جوهر […]

خانه » آخرین اخبار » وام و تسهیلاتی از دولت دریافت نکردیم/ با ۲ میلیارد تومان میزان مصرفی نبات و قند جنوب شرق را تأمین می کنیم

فرماندار رفسنجان به همراه رئیس و مسئول روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت و رئیس استاندارد، از کارخانه قندانه واقع در شهرک صنعتی رفسنجان بازدید نمود.

مدیر عامل کارخانه قندانه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی” اظهار داشت: این کارخانه تنها کارخانه تولید قند است که بدون مواد افزودنی و جوهر در اشکال فانتزی می باشد.

وی با بیان اینکه شکر از شهرهای اصفهان و میبد یزد وارد شده گفت: در این کارخانه شکر تولید نمی شود و فقط بسته بندی آن صورت می گیرد و قند مصرفی نیز از مواد اولیه شکر تولید می شود.

لطفی افزود: ما از سال ۱۳۸۸ شروع بکار کردیم و تاکنون وام و تسهیلاتی از دولت دریافت نکردیم و هم اکنون در ۶ استان عاملیت فروش و ۵ نماینده فروش داریم و به کشورهای کانادا، دبی و عراق صادر می کنیم.

مدیر عامل کارخانه قندانه میزان اشتغال زایی را ۳۵ نفر بطور مستقیم و ۱۶ نفر بطور غیرمستقیم در رفسنجان و بالای ۱۸۰ نفر بطور غیرمستقیم در شهرهای دیگر عنوان کرد و گفت: تولید کارخانه هم اکنون ۶ تن می باشد ولی با افزایش نیرو و تغییر در دستگاه ها می توانیم تا ۲۰ تن تولید کنیم.

لطفی با بیان اینکه محصول ما محصول تولیدی – بهداشتی است افزود: ۵۰ درصد نیروهای این کارخانه خانم هستند و در واحد بسته بندی کار می کنند و در مکان هایی که به نیرو و فعالیت بیشتری نیاز است آقایان کمک می کنند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن طرحی بالغ بر ۴ میلیارد تومان خاطر نشان کرد: با ۲ میلیارد تومان می توانیم میزان مصرفی نبات و قند جنوب شرق را تأمین کنیم.

 

 

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان کارخانه قندانه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان